LisasL skrev 2019-09-10 10:43:04 följande:
Ja verkligen!
Jag brukar ha sämst tålamod annars men som tur är det så att min sambo har smittat av sig lite att att ha lite tålamod ändå :)
Vi får se om vi väntar tills det bestämda datumet som är på onsdag om 1 vecka! Känns som en evighet. Men tror att det kan beror på vilken klinik man är hos. För hört att alla har olika antal RD. Håller tummarna för att det går vägen för dig du som ändå fått plus redan :)
Jag är livrädd då jag hört att 14 dagar efter uttag kommer mensen om det ej har blivit något och det ör detnär mig idag så är sjukt nervös varje gång jag ska på toa. Och kommer vara ännu mer rädd imorgon om inget händer idag.
Ja aldrig har väl dagarna gått så långsamt som under ruvartiden.. Impad att ni håller er! :)
Jag är också nervös varje gång man går på toaletten eller känner den där jäkla lutinus rinna och blir tvungen att dubbelkolla.. Har så svårt att bara vara glad över att testerna visar plus. Ena stunden tror man på att det kan gå vägen och i nästa googlar jag orsaker till falskt plus, missfallsstatistik, symtom osv. Aldrig är man lugn, haha..
Håller tummarna för positivt när ni bestämmer er för att testa!!