Söstrami83 skrev 2019-09-13 17:36:08 följande:
Tror du har rätt. Ska nog försöka hålla mig från att testa i onödan. Vet att jag har lätt för att stressa upp mig bli orolig för minsta lilla. Även om det har varit jobbigt att vänta på testdag så har jag känt mig lugnare den här gången då jag bestämde mig för att inte tjuvtesta alls. Sen var det sjukt motigt att testa i morse. Fick ta min sambo till hjälp. Vågade inte själv. Gick ju bra som tur var :)
Förstår att du vill fortsätta med Lutinus. Hoppas att du får mer utskrivet. Själv har jag regelbunden cykel och har 2 barn sen tidigare, så jag får väl försöka lita på att min kropp vet vad den ska göra.
Har du bara testat med stickor? Fick du inget gravtest från kliniken att testa med?
Riktigt bra gjort att du kunnat hålla dig!
Jag känner att jag kommit in i testandets förbannelse nu och blivit superorolig för att plusset avstannat ;( fått samma styrka 5 dagar i rad nu - man borde väl se en ökning?? Testade med clearblue i onsdags med och fick då gravid 2-3 veckor på det så det kändes bra då men det är den obefintliga ökningen som oroar mig nu :(
Fick mer lutinus utskrivet längre av läkaren så det känns väldigt skönt att få fortsätta med det om det inte redan är kört nu vill säga.. vad skönt att du har fungerande cykler annars, då är det nog inga problem för kroppen att göra jobbet själv :)
Någon som är insatt och kan tolka min obefintliga ökning sista dagarna?