• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • reptilina

Hurra! 12 fulla veckor avklarade och KUB på onsdag. Då hoppas vi se en liten sprattlande sparkande pajsare.

• MalinBud

Hej!

Jag plussade 30/10 (enligt mig 28/10, men sambon ?godkände? plusset två dagar senare) haha!

Jag har, efter kub, fått bf 7/7-20 (hade 6/7 innan) och undrar om den här Facebook-gruppen jag sett att det skrivits om i tråden! Hur blir man medlem? Är den offentlig eller privat? Kommer mina vänner på Facebook se eventuella inlägg eller liknande? (Har inte gått ut med graviditeten på Facebook). Jag bor i Stockholm om det dessutom fanns någon sån grupp också!

• Lunne
    MalinBud skrev 2020-01-12 01:03:15 följande:

Hej!

Jag plussade 30/10 (enligt mig 28/10, men sambon ?godkände? plusset två dagar senare) haha!

Jag har, efter kub, fått bf 7/7-20 (hade 6/7 innan) och undrar om den här Facebook-gruppen jag sett att det skrivits om i tråden! Hur blir man medlem? Är den offentlig eller privat? Kommer mina vänner på Facebook se eventuella inlägg eller liknande? (Har inte gått ut med graviditeten på Facebook). Jag bor i Stockholm om det dessutom fanns någon sån grupp också!

Det finns en (eller två tror jag, då den första väl ansågs full tidigt?) hemlig facebook-grupp för de här i tråden. Man ska skriva till någon här för att bli tillagd, tyvärr minns jag inte vem. Så förhoppningsvis svarar någon annan också, eller så kan du leta högre upp i tråden :) Den gruppen går inte ens att söka på om man inte blivit tillagd som medlem av admin.

För Stockholm finns det en grupp som är privat, men inte hemlig. Det innebär att vem som helst kan hitta gruppen via länk eller sökning på Facebook, se gruppbeskrivning och vem som är admin samt ansöka om medlemskap. Det är dock bara de som är med som kan se vilka andra som är med och vad som skrivs i gruppen, inte ens facebookvänner. Länk nedan :)

www.facebook.com/groups/569221946964850/
  • Chastity92

Nu har jag fått göra kub, och allting såg helt bra ut! Det fanns en sprattlande liten sak där inne ????

Känns så orealistiskt samtidigt som man är överlycklig!

Ska även träffa min ordinarie läkare i veckan, för att stämma av hur jag mår under graviditeten och så.

Hur går det för er andra?

• EvelinaEmilia

Jag har bf 5 juli, blev framflyttad en hel månad på KUBen ????

Är i vecka 16 nu, gick in i den nu precis ????

Första barnet och jag är sååå nervös ????

• reptilina
    EvelinaEmilia skrev 2020-01-13 03:22:37 följande:

Jag har bf 5 juli, blev framflyttad en hel månad på KUBen ????

Är i vecka 16 nu, gick in i den nu precis ????

Första barnet och jag är sååå nervös ????

Hej!

Gav de någon förklaring till att du flyttades en hel månad?

Lina
  • BDN
    Chastity92 skrev 2020-01-12 21:24:02 följande:

Nu har jag fått göra kub, och allting såg helt bra ut! Det fanns en sprattlande liten sak där inne ????

Ska även träffa min ordinarie läkare i veckan, för att stämma av hur jag mår under graviditeten och så.

Grattis! Samma för mig, gjorde KUB för några dagar sedan och såg en sprattlande liten person. Lätt det häftigaste jag varit med om hittills, så sjuk upplevelse!!

Grattis! Samma för mig, gjorde KUB för några dagar sedan och såg en sprattlande liten person. Lätt det häftigaste jag varit med om hittills, så sjuk upplevelse!
  • BDN
    BDN skrev 2020-01-13 19:02:41 följande:

Grattis! Samma för mig, gjorde KUB för några dagar sedan och såg en sprattlande liten person. Lätt det häftigaste jag varit med om hittills, så sjuk upplevelse!!Grattis! Samma för mig, gjorde KUB för några dagar sedan och såg en sprattlande liten person. Lätt det häftigaste jag varit med om hittills, så sjuk upplevelse!

Oj, blev två samtidigt. Haha!
  • Lunne

Vi gjorde KUB idag och fick bra siffror :)
  • Plusssset

På kub i julas blev vi framflyttade från 1/7 till 5/7. <3

På ultraljudet såg vi också att där hade funnits två!! Men det ena hade stannat av i vecka 6-7 tror dom. Men en liten VÄLDIGT aktiv krabat är där i sin egen säck! Det tog henne en halvtimme innan hon fick en bra bild för den vägra ligga still, haha.

Undrar dock om här är någon annan som har varit med om en tillbakagången tvillinggraviditet? Jag har fortfarande inte fått något märkbart missfall för det foster som var dött.

Svar på tråden BF JULI 2020