BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hurra! 12 fulla veckor avklarade och KUB på onsdag. Då hoppas vi se en liten sprattlande sparkande pajsare.
Hej!
Jag plussade 30/10 (enligt mig 28/10, men sambon ?godkände? plusset två dagar senare) haha!
Jag har, efter kub, fått bf 7/7-20 (hade 6/7 innan) och undrar om den här Facebook-gruppen jag sett att det skrivits om i tråden! Hur blir man medlem? Är den offentlig eller privat? Kommer mina vänner på Facebook se eventuella inlägg eller liknande? (Har inte gått ut med graviditeten på Facebook). Jag bor i Stockholm om det dessutom fanns någon sån grupp också!
Hej!
Jag plussade 30/10 (enligt mig 28/10, men sambon ?godkände? plusset två dagar senare) haha!
Jag har, efter kub, fått bf 7/7-20 (hade 6/7 innan) och undrar om den här Facebook-gruppen jag sett att det skrivits om i tråden! Hur blir man medlem? Är den offentlig eller privat? Kommer mina vänner på Facebook se eventuella inlägg eller liknande? (Har inte gått ut med graviditeten på Facebook). Jag bor i Stockholm om det dessutom fanns någon sån grupp också!
Nu har jag fått göra kub, och allting såg helt bra ut! Det fanns en sprattlande liten sak där inne ????
Känns så orealistiskt samtidigt som man är överlycklig!
Ska även träffa min ordinarie läkare i veckan, för att stämma av hur jag mår under graviditeten och så.
Hur går det för er andra?
Jag har bf 5 juli, blev framflyttad en hel månad på KUBen ????
Är i vecka 16 nu, gick in i den nu precis ????
Första barnet och jag är sååå nervös ????
Jag har bf 5 juli, blev framflyttad en hel månad på KUBen ????
Är i vecka 16 nu, gick in i den nu precis ????
Första barnet och jag är sååå nervös ????
Nu har jag fått göra kub, och allting såg helt bra ut! Det fanns en sprattlande liten sak där inne ????
Ska även träffa min ordinarie läkare i veckan, för att stämma av hur jag mår under graviditeten och så.
Grattis! Samma för mig, gjorde KUB för några dagar sedan och såg en sprattlande liten person. Lätt det häftigaste jag varit med om hittills, så sjuk upplevelse!!Grattis! Samma för mig, gjorde KUB för några dagar sedan och såg en sprattlande liten person. Lätt det häftigaste jag varit med om hittills, så sjuk upplevelse!
På kub i julas blev vi framflyttade från 1/7 till 5/7. <3
På ultraljudet såg vi också att där hade funnits två!! Men det ena hade stannat av i vecka 6-7 tror dom. Men en liten VÄLDIGT aktiv krabat är där i sin egen säck! Det tog henne en halvtimme innan hon fick en bra bild för den vägra ligga still, haha.
Undrar dock om här är någon annan som har varit med om en tillbakagången tvillinggraviditet? Jag har fortfarande inte fått något märkbart missfall för det foster som var dött.