BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Hej! Plussade igår och är beräknad till 27 juli med barn nr 2! Finns det en fb grupp?
Den här förmiddagen har jag mått så illa, det slog till sådär bara. Känner sig så otroligt gravid och bara ?nä nu kommer det funka jag känner det i hela kroppen?. Så jag tog fram mitt sista cb-test och kolla!!!!
Tack för all pepp igår hörrni. Så tacksam att man kan prata av sig här. Wiiiiiih!!!!!

Någon annan som fortfarande får ?molvärk? i vecka 8? Är i 7+5 idag och har fortfarande ont till och från... gör mig superorolig!!
Den här förmiddagen har jag mått så illa, det slog till sådär bara. Känner sig så otroligt gravid och bara ?nä nu kommer det funka jag känner det i hela kroppen?. Så jag tog fram mitt sista cb-test och kolla!!!!
Tack för all pepp igår hörrni. Så tacksam att man kan prata av sig här. Wiiiiiih!!!!!
För 9 dagar sedan fick jag ?vecka 2-3? på clearblue digital. Imorse testade jag och tänkte att det skulle blir 3+, men det står fortfarande på vecka 2-3. Känns inte alls bra :(
Jag är antingen i 4+5 eller 6+0 idag (hade spottings innan mens så jag vet inte vilken dag jag ska räkna).
Ska jag vara orolig?
Hej!
Jag plussade för några dagar sedan och är beräknad till den 31 juli enligt app. Är vårt första barn om allt går vägen. Är så spänd!
Jag tänkte ringa barnmorskemottagningen i morgon, är det något speciellt man ska fråga om/efter nu första gången? Förutom att säga att man har plussat :D
Hej där! Det jag tycker är jobbigast är att jag inte kan känna mig riktigt glad för detta, för jag vågar inte. Mitt mittfall i oktober fick jag dagen efter jag testat positivt, och trots att jag bara visste om detta i 24h innan allt gick snett så hann jag ändå ta ut så mycket i förskott. Denna gång känns det annorlunda och symptomen liknar mycket mer den första gången som jag var gravid, den som resulterade i min fina friska dotter. Jag hoppas därför att detta går vägen, men vågar inte tro. Om jag ska göra tidigt ultraljud? YES. Jag ska göra allt, alla tester och allt man någonsin kan tänkas göra. Så tidigt som möjligt, alltså om typ kanske tre veckor. Tac för grattis och grattis tillbaka!
Hej!
Jag plussade för några dagar sedan och är beräknad till den 31 juli enligt app. Är vårt första barn om allt går vägen. Är så spänd!
Jag tänkte ringa barnmorskemottagningen i morgon, är det något speciellt man ska fråga om/efter nu första gången? Förutom att säga att man har plussat :D
Hej!
Hänger på här jag med, plussade igår och väntar nu barn nr 2 :) Bf 31 juli.
Någon som är intresserad av en fb grupp? :)