• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Anonym (Gravid v 8)

Hej,

Väntar barn i augusti men...Hur kommer man åt sommargruppen på Facebook? Är den hemlig?

Är 42 år och väntar 5 barnet samt har två bonusbarn.

• Lunne
    Anonym (Gravid v 8) skrev 2020-01-07 20:04:18 följande:

Hej,

Väntar barn i augusti men...Hur kommer man åt sommargruppen på Facebook? Är den hemlig?

Är 42 år och väntar 5 barnet samt har två bonusbarn.

Den är inte hemlig, så det är bara att gå in på länken och ansöka om medlemskap. Däremot är den privat, så bara de som är med kan se vad som skrivs och vilka som är medlemmar :)

www.facebook.com/groups/569221946964850/
  • Thisisme84
    Lunne skrev 2020-01-08 18:04:53 följande:

Den är inte hemlig, så det är bara att gå in på länken och ansöka om medlemskap. Däremot är den privat, så bara de som är med kan se vad som skrivs och vilka som är medlemmar :)

Hur funkar det, kan ens vänner se att man går med i den gruppen? Har inte berättat på jobbet än så vill inte att kollegorna ska få reda på det riktigt än :)
  • Lunne
    Thisisme84 skrev 2020-01-09 06:33:19 följande:

Hur funkar det, kan ens vänner se att man går med i den gruppen? Har inte berättat på jobbet än så vill inte att kollegorna ska få reda på det riktigt än :)

Nej :) Vi har inte berättat för någon än, så annars hade inte jag heller vågat vara med. De som inte är med i gruppen ser bara gruppnamn, beskrivning och vem som är admin.
  • Sannasol

Hej, kanske lite fel forum, är beräknad i aug 2020 men var på ett tidigt vul 6+2 någon som kan hjälpa mig tyda bilden?

• anette81
    Lunne skrev 2020-01-08 18:04:53 följande:

Synd att det var en Stockholms grupp.

Jag bor mot Gävle hållet.
  • anette81

Var på sjukhuset för att göra ett nytt cellprov och att dom skulle ta ett nytt prov från livmoderhalstappen.

Då var hon tvungen att göra ett ultraljud så jag fick se bebisen i magen. Hjärtslagen och hur den rörde på sig.

Är i vecka 12+4 eller 12+5.

• Lunne
    anette81 skrev 2020-01-09 11:51:51 följande:

Synd att det var en Stockholms grupp.

Jag bor mot Gävle hållet.

Det finns en allmän juli-grupp också :) Den är dock inte sökbar utan nån admin måste lägga till dig via mail eller namn eller hur det var. Minns inte vem här man skrev till, men det står tidigare i tråden.
  • Mammatankarmedpedagogerna

Grattis till era graviditeter! Vill bara tipsa om vår blogg mammatankarmedpedagogerna.vimedbarn.se vi är två utbildade pedagoger och småbarnsmammor som skriver om mammalivet. Det finns flera inlägg uppe redan om graviditet och bebis. Man kan också läsa om tips, kunskap, erfarenheter, åsikter och tankar gällande barn och mammalivet. Följ oss också gärna på Instagram @mammatankarmedpedagogerna där vi uppdaterar varje gång vi publicerat ett nytt inlägg!

Svar på tråden BF JULI 2020