BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hej,
Väntar barn i augusti men...Hur kommer man åt sommargruppen på Facebook? Är den hemlig?
Är 42 år och väntar 5 barnet samt har två bonusbarn.
Hej,
Väntar barn i augusti men...Hur kommer man åt sommargruppen på Facebook? Är den hemlig?
Är 42 år och väntar 5 barnet samt har två bonusbarn.
Jag har bf 23 juli :)
Den är inte hemlig, så det är bara att gå in på länken och ansöka om medlemskap. Däremot är den privat, så bara de som är med kan se vad som skrivs och vilka som är medlemmar :)
www.facebook.com/groups/569221946964850/
Hur funkar det, kan ens vänner se att man går med i den gruppen? Har inte berättat på jobbet än så vill inte att kollegorna ska få reda på det riktigt än :)
Hej, kanske lite fel forum, är beräknad i aug 2020 men var på ett tidigt vul 6+2 någon som kan hjälpa mig tyda bilden?
Den är inte hemlig, så det är bara att gå in på länken och ansöka om medlemskap. Däremot är den privat, så bara de som är med kan se vad som skrivs och vilka som är medlemmar :)
www.facebook.com/groups/569221946964850/
Var på sjukhuset för att göra ett nytt cellprov och att dom skulle ta ett nytt prov från livmoderhalstappen.
Då var hon tvungen att göra ett ultraljud så jag fick se bebisen i magen. Hjärtslagen och hur den rörde på sig.
Är i vecka 12+4 eller 12+5.
Synd att det var en Stockholms grupp.
Jag bor mot Gävle hållet.
Grattis till era graviditeter! Vill bara tipsa om vår blogg mammatankarmedpedagogerna.vimedbarn.se vi är två utbildade pedagoger och småbarnsmammor som skriver om mammalivet. Det finns flera inlägg uppe redan om graviditet och bebis. Man kan också läsa om tips, kunskap, erfarenheter, åsikter och tankar gällande barn och mammalivet. Följ oss också gärna på Instagram @mammatankarmedpedagogerna där vi uppdaterar varje gång vi publicerat ett nytt inlägg!