• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • sigge1235

Plussade i förrgår, 11/12. Testen på bilden är från igår samt idag (överst). Har det ökat lite ändå tycker ni?

Har tyvärr haft blödningar sedan i söndags, tre senaste dagarna lite mer (som lätt mens). Oroar mig att jag ska få mf. Har ont i ländryggen med, vilket jag haft tidigare när jag fått tidiga missfall. 

BF skulle iaf vara 19/8 om det blir något. 

• siris
    Lullisen skrev 2019-11-25 20:19:20 följande:

Hej! Jag plussade igår. Har dock oregelbunden mens men får det till 1/8 när jag räknar på det. Grattis till er andra!!

Jag startade en dold, hemlig grupp På faceboo som inte går att söka på eller är synlig. Man kan alltså se gruppen och på så vis inte heller dess medlemmar. Någon som vill vara med? :D

Enda negativa är att jag bara kan bjuda in mina vänner så vi måste ju bli vänner för att jag ska kunna bjuda in er... Men vi kan ju ta bort varann efteråt.

Hej! 
    Jag går gärna med i FB-gruppen! 
    Hur går jag till väga? :)
  • Anonym (ÄntligenNu)

Plussade tre st igår och idag Skrattande

• Fråntretillfyra

Plussade idag och imorgon ska jag på julbord med sambons föräldrar och ett par till. Vet nte hur jag ska dölja det då jag alltid brukar dricka vin eller liknande samt ej kommer äta vissa saker på julbordet. Tips på ursäkter?

• Rosahimmel86

Jag hoppar in här, plussade i morse :)

Mina symptom är att jag är sugen på "konstiga saker" som jag inte brukar äta annars.

Typ ostkaka

Sen känner jag att det molar lite längst ner i magen - jag känner mig "uppblåst"

• sigge1235

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

• Anonym (Bf17aug)

Hej

Jag har beräknad 17/8. Mina tetser är så starka som de kan bli. Lika starka som teststrecket. Digitalt testade jag i tisdags 2-3 veckor på. Testa med ett digitalt kanske?

sigge1235 skrev 2019-12-14 09:47:48 följande:

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

• Anonym (Bf17aug)

Hej

Jag har beräknad 17/8. Mina tetser är så starka som de kan bli. Lika starka som teststrecket. Digitalt testade jag i tisdags 2-3 veckor på. Testa med ett digitalt kanske?

sigge1235 skrev 2019-12-14 09:47:48 följande:

• Stina91

Hej allihopa :)

Tänkte höra hur ni mår och hur allt känns?

Jag mår så illa och har gjort det sen en vecka tillbaka. Är idag i vecka 5+5 med bf 10 augusti. I min tidigare graviditet mådde jag så bra och hade knappt några symptom alls. Så detta känns så främmande ;) Finns inget som lindrar mitt illamående, eller tröttheten för den delen.

Svar på tråden BF augusti 2020