• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • sigge1235

Jag är BIM +3 idag med såhär svagt streck, är det oroande?

Vore så fantastiskt med en Augustibebis.

Vilka här har barn sen innan? Jag har en tvåårig tjej.

• sigge1235
    sigge1235 skrev 2019-12-14 13:36:46 följande:

Jag är BIM +3 idag med såhär svagt streck, är det oroande?

Vore så fantastiskt med en Augustibebis.

Vilka här har barn sen innan? Jag har en tvåårig tjej.

• LinneaM93
    sigge1235 skrev 2019-12-14 09:47:48 följande:

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

Mitf bf är inte runt 20:e men kan svara ändå :) tog mitt test på bim+2 tror jag... och det var skitstarkt. Fick mf två månader sedan, då fick jag inte lika starkt. Det var lite starkare än dina, men inte lika starkt som kontrollatrecket. Det var nog en kemisk graviditet. Men alla är olika, vissa får aldrig starka utslag fast allt går toppen :) . Vissa plussar först flera vekor efter bim. Men med blödningar så blir man ju fundersam :(
  • Rosahimmel86

Jag vill gärna vara med i den dolda FB gruppen

Skriv gärna ett PM till mig och bjud in mig (någon som kan)

<3

• Misslarsson

Jag vill gärna vara med i den dålda, gruppen på fb. Jag har också bf i augusti och gjorde testet i torsdag som var ett plus. Dock har jag små blödigt nu i 8 dagar och lite mensvärk på det. Hade inte detta förra graviditeten bara mensvärk utan mens. Är sjukt nojig att det är ett mf eller itomhavandeskap. ????

• Myselfandi
    sigge1235 skrev 2019-12-14 09:47:48 följande:

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

Hej och grattis! Hur långt hade du gått när du började blöda? Hur multiverktyg blödde du? Jag är i 5+1 och har haft rosa flygningar sen i tisdags. Lite mer blod imorse men nu rosa igen. Jag är såklart också väldigt orolig då jag har två missfall bakom mig i år. Första var ett MA men i okt ett tidigt. Då fick jag rosa flytning, negativt test och sen blödning som mens. Allt inom ett par timmar. Jag testade nu på BIM -3. Ganska starkt utslag på RFSU teststickor. Två dagar senare tog jag ett digitalt som visade 2-3 veckor. När jag fick rosa flytning tog jag ett nytt men RFSU, det var tokstarkt. Det blev starkare än konstrollsträcket innan det gått 15 sekunder. Hur har dina missfall börjat? Jag har också haft ont i längdryggen till och från.
  • Myselfandi
    Myselfandi skrev 2019-12-14 15:32:54 följande:

Hej och grattis! Hur långt hade du gått när du började blöda? Hur multiverktyg blödde du? Jag är i 5+1 och har haft rosa flygningar sen i tisdags. Lite mer blod imorse men nu rosa igen. Jag är såklart också väldigt orolig då jag har två missfall bakom mig i år. Första var ett MA men i okt ett tidigt. Då fick jag rosa flytning, negativt test och sen blödning som mens. Allt inom ett par timmar. Jag testade nu på BIM -3. Ganska starkt utslag på RFSU teststickor. Två dagar senare tog jag ett digitalt som visade 2-3 veckor. När jag fick rosa flytning tog jag ett nytt men RFSU, det var tokstarkt. Det blev starkare än konstrollsträcket innan det gått 15 sekunder. Hur har dina missfall börjat? Jag har också haft ont i längdryggen till och från.

Multiverktyg = hur mycket
Svar på tråden BF augusti 2020