BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Jag är BIM +3 idag med såhär svagt streck, är det oroande?
Vore så fantastiskt med en Augustibebis.
Vilka här har barn sen innan? Jag har en tvåårig tjej.
Jag är BIM +3 idag med såhär svagt streck, är det oroande?
Vore så fantastiskt med en Augustibebis.
Vilka här har barn sen innan? Jag har en tvåårig tjej.
Symptom - mår illa, ömma bröst, supertrött.
Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.
Jag vill gärna vara med i den dolda FB gruppen
Skriv gärna ett PM till mig och bjud in mig (någon som kan)
<3
Jag vill gärna vara med i den dålda, gruppen på fb. Jag har också bf i augusti och gjorde testet i torsdag som var ett plus. Dock har jag små blödigt nu i 8 dagar och lite mensvärk på det. Hade inte detta förra graviditeten bara mensvärk utan mens. Är sjukt nojig att det är ett mf eller itomhavandeskap. ????
Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.
Hej och grattis! Hur långt hade du gått när du började blöda? Hur multiverktyg blödde du? Jag är i 5+1 och har haft rosa flygningar sen i tisdags. Lite mer blod imorse men nu rosa igen. Jag är såklart också väldigt orolig då jag har två missfall bakom mig i år. Första var ett MA men i okt ett tidigt. Då fick jag rosa flytning, negativt test och sen blödning som mens. Allt inom ett par timmar. Jag testade nu på BIM -3. Ganska starkt utslag på RFSU teststickor. Två dagar senare tog jag ett digitalt som visade 2-3 veckor. När jag fick rosa flytning tog jag ett nytt men RFSU, det var tokstarkt. Det blev starkare än konstrollsträcket innan det gått 15 sekunder. Hur har dina missfall börjat? Jag har också haft ont i längdryggen till och från.