• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • vestliii

Som sagt BIM 18/1 men har mensvärk (typ 5 dagar) och andra märkliga saker som jag aldrig upplevt innan mens.

Inatt fick sambon sig nästan en smocka för att han kommit åt bröstvårtan. Gjorde så ont att jag vaknade och skrek aj.

Ska en våga på sig ett test redan nu eller vänta?!

• Hoppas96
    Tjoppa12 skrev 2020-01-12 11:17:57 följande:

Ja det blev det lilla lilla lilla vinglaset igår. Inget mer, så jag är inte orolig. Men du har ju plussat !! Grattis! Så kul för dig har man ju sett i tidigare trådar. Hoppas på att jag är likis ! Hur tidigt fick du ont i brösten ?

Det gjorde du rätt i, man ska följa magkänslan :) jas, tack så jättemycket, känns så sjukt och är jätteglad men också orolig pga tidigt missfall förra månaden. Rädd att förlora det liksom! Men efter bm besök ska det nog lugna mig lite :)

Hoppas du får plussa snart också!

Jag fick ont typ bim+7/8 sen har det hållt i sig!
  • Sofieelises

Haft ont i nedre delen av magen, som kramp till och från sen typ äl+5 samt rikliga flytningar. Bara vet att jag är gravid.

ÄL+8 var igår, då hade jag helt blanka test, cb och billig sticka.

ÄL+9 (idag), tog samma test (cb och billig sticka och fick svagt positivt på båda??! Detta var imorse vid 5-tiden, hade då hållt mig kanske 6 timmar.

Så då ville jag dubbelkolla på em, samma test igen; typ blanka, kanske kunde ana en svag skugga på båda. Så jävla störande. Hade ändå hållt mig typ 4 timmar så tycker det borde ha synts lika tydligt som imorse iaf.

Får väl se om det ökat tills imorgon. Haft så jävla många kemiska graviditeter och missfall så ropar inte hej förrän jag ser att det ökar fint.

• Tjoppa12
    Hoppas96 skrev 2020-01-12 15:13:13 följande:

Det gjorde du rätt i, man ska följa magkänslan :) jas, tack så jättemycket, känns så sjukt och är jätteglad men också orolig pga tidigt missfall förra månaden. Rädd att förlora det liksom! Men efter bm besök ska det nog lugna mig lite :)

Hoppas du får plussa snart också!

Jag fick ont typ bim+7/8 sen har det hållt i sig!

Ja, fullt förståeligt. Hoppas! Men menar du verkligen BIM+7/8 ? Tyckte du nämnde att det kom tidigt haha!
  • Nathaliejj

Tog detta nyss med kvällsurin, bim -5 men tror nog äl kom tidigare Haha, snälla stanna nu!
  • Tjoppa12
    Nathaliejj skrev 2020-01-12 20:31:19 följande:

Tog detta nyss med kvällsurin, bim -5 men tror nog äl kom tidigare Haha, snälla stanna nu!

Grattis!
  • Hoppas96
    Tjoppa12 skrev 2020-01-12 16:50:56 följande:

Ja, fullt förståeligt. Hoppas! Men menar du verkligen BIM+7/8 ? Tyckte du nämnde att det kom tidigt haha!

Jag menar såklart äl+7/8 haha!
  • Tjoppa12
    Hoppas96 skrev 2020-01-12 21:31:14 följande:

Jag menar såklart äl+7/8 haha!

Okej! Vad spännande, att det kom så på en gång ?? Jag är på äl+5 och mina bröst ömmar rätt mycket. Det gör dom aldrig såhär tidigt men...det har hänt, men sällan. Jag var rädd att det var kört, att pmsen hade kommit tidigt eftersom ägget troligtvis inte fäst.. men vem vet . Det kanske inte är så , förhoppningsvis inte
  • Mammaresan
    Nathaliejj skrev 2020-01-12 20:31:19 följande:
    Men åh! Grattis! :D 
  • Miu1234

En fråga: kan clearblues digitala test med gubbe visa fast gubbe pga att mens är på väg? Hade ÄL den 29 december. Fick svagt positivt streck på grav test för tre dagar sedan men det digitala testet visade ?ej gravid?. Nu ikväll (BIM+2) testade jag med ÄL test (den med gubbe) och fick en fast gubbe. Vet att man kan släppa två ägg men inte så långt ifrån varandra va? Eller kan gubben ploppa upp för att indikera mens? Ser att lite hobby-naturvetare har sagt både det ena och det andra på nätet, har någon av er koll?

Svar på tråden BIM januari