• Anonym (Yg)

Du inser att gräset var inte grönare...

Det finns många som, när förhållandet hemma inte alls varit bra, har sökt sig till nån annan för sex, bekräftelse m.m. Det vet vi, sen kan man döma och tycka det är förkastligt eller vad som...så är det tyvärr.

Ibland uppstår också känslor mellan dom parterna.

Man klickar mentalt och sexuellt på ett sätt man inte gjort med sin partner på väldigt väldigt länge och plötsligt så känner man det där ruset som varit borta så länge.

En del beslutar sig t.o.m för att lämna sin partner för sin nya "kärlek."

Finns det någon som varit i den situationen och sen, efter separationen, insåg att dom begått ett misstag?

Ruset har lagt sig, man får lite av en vardag och plötsligt inser man att man inte passade så bra ihop...Det mentala klickade inte så bra som du först trodde/kände och det sexuella var nog mest bra för att du just då var inne i en "kris" med din partner.

Du undrar vad fan du gjort, önskar att du kunde gå tillbaka i tiden...

Någon som varit där?

• Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...
  • Anonym (FYI)
    Oerhörd skrev 2020-01-22 11:17:48 följande:
    Det finns hur många anledningar som helst till att vara i en relation trots att den inte är perfekt.
    Sen vet jag inte om det finns något perfekt förhållande ö.h.t. men det gör inte otrohet mer förlåtande.
  • Anonym (Jag)

Jepp här har du en som kan skriva under på det. Var gift i många år med en väldigt snäll och bra man, men som det många gånger kan bli efter 15 år så slog det kanske inte gnistor om oss direkt. Jag snubblade över en annan där passionen gick att ta på, vi var som två magneter som drogs till varandra och jag lämnade min man. Synden straffade sig, den stora passionen visade sig vara just en passion och när vardagen kom så fungerade vi inte alls, bråk konstant. Efter ett år gjorde vi slut och då var det bara att gilla läget.

Jag och exmaken är vänner idag, men mer än så gick det inte att hitta tillbaka till och jag kan än idag (trots att många år passerat) undra vad som hade hänt om jag inte hade släppt efter för en tillfällig passion.

• Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-21 15:07:41 följande:
    Mmm problemet är ju bara att alla inbillar sig själva att de är "diskreta" och så blir de påkomna ändå (ingen åker ju dit med flit)  och tyvärr får ju HELA familjen vara med och dela på bajsmackan vare sig de vill det eller ej. Så den verkliga frågan är snarare hur i helvete man är funtad i skallen om man medvetet att ta såna risker med sin familj och varför någon skulle vilja dela sitt liv en en sådan egoistisk och hänsynslös person?
    Enda 100% säkra sättet är en hora. Jag har gjort det regelbundet i flera år nu, helt riskfritt. 

Att hålla på med älskarinnor, gemensamma bekanta eller arbetskamrater är på tok för krångligt. Och för lätt att känslor uppstår. 

Nej, tacka vet jag ett snabbt ligg med en ung hora, sen ser man henne aldrig igen efter. Nästa gång, ny tjej. 
  • Anonym (Svek..)

Alltså.. ni som e otrogna.. fattar ni inte att de e de största sveket man kan göra mot nån? De e liksom i stil med trauma.. hur fan e ni funtade? Kan man inte hålla fittan/kuken i styr SÅ GÖR MAN SLUT!!

• Anonym (Ormen)
    Anonym (Svek..) skrev 2020-01-23 00:54:22 följande:

Alltså.. ni som e otrogna.. fattar ni inte att de e de största sveket man kan göra mot nån? De e liksom i stil med trauma.. hur fan e ni funtade? Kan man inte hålla fittan/kuken i styr SÅ GÖR MAN SLUT!!

Ingen far illa om man sköter det snyggt.
  • Anonym (Svek..)
    Anonym (Ormen) skrev 2020-01-23 01:45:38 följande:

Karma kommer till oss alla :)
  • Anonym (Svek..)

Bara den att man tror att man kan komma undan med de e ignorant nog.. förr lr senare kommer sanningen ifatt en..:) hoppas du lider då

• Anonym (Ormen)

Karma.. tror du på änglar och helande kristaller också? Drömmer

Jag har som sagt regelbundet besökt prostituerade i många år. Innan och efter jag gifte mig. Många fler män än du tror har gjort samma sak

• Anonym (man)
    Anonym (Ormen) skrev 2020-01-23 01:45:38 följande:
    Finns inget som heter sköta det snyggt när man pysslar med saker som är allmänt vidriga.... bara olika nyanser av vidrigt Flört
  • Anonym (man)
    Anonym (Svek..) skrev 2020-01-23 00:54:22 följande:

Är man narcissistiskt lagd med uppenbara empatistörningar så resonerar man nog inte så
Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...