• Anonym (Yg)

Du inser att gräset var inte grönare...

Det finns många som, när förhållandet hemma inte alls varit bra, har sökt sig till nån annan för sex, bekräftelse m.m. Det vet vi, sen kan man döma och tycka det är förkastligt eller vad som...så är det tyvärr.

Ibland uppstår också känslor mellan dom parterna.

Man klickar mentalt och sexuellt på ett sätt man inte gjort med sin partner på väldigt väldigt länge och plötsligt så känner man det där ruset som varit borta så länge.

En del beslutar sig t.o.m för att lämna sin partner för sin nya "kärlek."

Finns det någon som varit i den situationen och sen, efter separationen, insåg att dom begått ett misstag?

Ruset har lagt sig, man får lite av en vardag och plötsligt inser man att man inte passade så bra ihop...Det mentala klickade inte så bra som du först trodde/kände och det sexuella var nog mest bra för att du just då var inne i en "kris" med din partner.

Du undrar vad fan du gjort, önskar att du kunde gå tillbaka i tiden...

Någon som varit där?

• Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...
  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2020-01-24 19:59:10 följande:
    'Nej, det är inte patetiskt. Det är sant.
    Anonym (man) skrev 2020-01-24 12:05:30 följande:
    Jodå, om man medvetet beter sig som ett svin mot andra och dessutom är för feg för att erkänna för sig själv och andra att man gör det för att man är en feg liten egoist så är man absolut mindre värd.

Kan man själv inte visa andra respekt och medmänsklighet så ska man inte förvänta sig att få det av andra.
    Jag gissat att du är bedragen och kränkt.
    Och människovärdet ligger inte i om man är trogen eller ej, hur gärna du än vill det.
    Ska jag tolka ditt ickesvar som att du är ok med att man pissar i ditt kaffe bara du inte får reda på det?

Människovärdet ligger i hur du beter dig mot andra, det går som sagt inte att bete sig som ett svin mot andra och förvänta sig att bli vänligt bemött. 
  • Anonym (man)
    Anonym (Ormen) skrev 2020-01-26 01:07:28 följande:
    Har helt klart det bästa och grönaste gräset hemma. Behöver inget mer gräs. 

Men ibland vill man känna sand mellan tårna, eller doppa fötterna i havet. Kan inte alltid gå omkring på gräs. 
    Ja det låter ju fint, men bolla det med din partner och se om hon håller med om det.
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (Bedragen) skrev 2020-01-27 09:01:27 följande:
    Än så länge. Men ju större lögnen blir, desto högre blir fallet,

(Min sambo trodde samma sak.)
    Det är därför jag går till horor. Säkrare så.
  • Anonym (Ormen)
    Anonym (man) skrev 2020-01-27 16:04:15 följande:
    Ja det låter ju fint, men bolla det med din partner och se om hon håller med om det.
    Varför? Vill ju inte såra henne såklart eftersom jag älskar henne 
  • Anonym (Yg)
    Anonym (man) skrev 2020-01-27 16:03:08 följande:

Ska jag tolka ditt ickesvar som att du är ok med att man pissar i ditt kaffe bara du inte får reda på det?

Människovärdet ligger i hur du beter dig mot andra, det går som sagt inte att bete sig som ett svin mot andra och förvänta sig att bli vänligt bemött. 

Alla har betett sig som svin nån gång, skulle man tänka så så är är ingen av oss värd piss...eller gäller det bara mördare, våldtäktsmän, pedofiler och otrogna?
  • Anonym (Bedragen)
    Anonym (Ormen) skrev 2020-01-28 02:27:51 följande:
    Vill ju inte såra henne såklart eftersom jag älskar henne 
    Tveksamt. Det vet du själv, med tanke på tid val av Ormen som signatur.
  • Anonym (yve)

Har sett detta tusen gånger. De flesta ångrar sig, särskilt när de inser att det inte bara handlade om dem.

• Anonym (man)
    Anonym (Yg) skrev 2020-01-28 05:08:04 följande:
    Alla har betett sig som svin nån gång, skulle man tänka så så är är ingen av oss värd piss...eller gäller det bara mördare, våldtäktsmän, pedofiler och otrogna?
    Fast nu blandar du ihop saker, vi pratar om hur man beter sig mot andra inte om hur man bettet sig mot andra. Så visst, OM man ångrat sig och ger fan i att fortsätta bete sig som ett svin sig så bemöts man därefter. Om man däremot fortsätter bete sig som ett svin så får man acceptera att man kommer bemötas efter det.
  • Anonym (man)
    Sårar henne gör du genom det du gör inte genom vad du döljer.
    Ditt resonemang är lika befängt som att påstå att det är ok att ha cancer bara man inte vet det.
  • Anonym (G)

Kombinationen älska sin fru och knulla horor???
Svar på tråden Du inser att gräset var inte grönare...