• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 21:22:50 följande:

Om 95% av männen du dejtar är skadade ska du nog se över hur du väljer män.

Jag har haft sex med alla typer av män, i olika åldrar och med olika personligheter men alla verkar ha gemensamt att de är porrskadade. Känns ganska hopplöst..
  • Kermit1561
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 21:29:24 följande:

Jag har haft sex med alla typer av män, i olika åldrar och med olika personligheter men alla verkar ha gemensamt att de är porrskadade. Känns ganska hopplöst..

Skadade män finns i en massa olika kategorier men den gemensamma nämnare är du. Om du hela tiden väljer skadade män är det du som är problemet. Och så länge du skyller ifrån dig lär det inte ändra sig.
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 21:34:12 följande:

Skadade män finns i en massa olika kategorier men den gemensamma nämnare är du. Om du hela tiden väljer skadade män är det du som är problemet. Och så länge du skyller ifrån dig lär det inte ändra sig.

Som sagt, träffat män i olika åldrar och med olika personligheter.
  • Kermit1561
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 21:39:53 följande:

Som sagt, träffat män i olika åldrar och med olika personligheter.

Tror du att skadade män bara finns i en viss ålder? Du träffar inte slumpmässiga män, du väljer sådana du är attraherad av antar jag? Alla kvinnor träffar ju inte skadade män hela tiden så problemet är du, vilka du blir attraherad av. Det är det du ska ta dig en kritiskt titt på.
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 21:45:12 följande:

Tror du att skadade män bara finns i en viss ålder? Du träffar inte slumpmässiga män, du väljer sådana du är attraherad av antar jag? Alla kvinnor träffar ju inte skadade män hela tiden så problemet är du, vilka du blir attraherad av. Det är det du ska ta dig en kritiskt titt på.

Varför försöker du lägga hela skulden på mig? Det är väl männen det är fel på, eller?

Jag har valt både slumpmässiga och såna jag är attraherad av. Många av mina tjejkompisar har också råkat ut för såna här män så jag är ju inte direkt ensam om det.
  • Kermit1561
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 21:49:16 följande:

Varför försöker du lägga hela skulden på mig? Det är väl männen det är fel på, eller?

Jag har valt både slumpmässiga och såna jag är attraherad av. Många av mina tjejkompisar har också råkat ut för såna här män så jag är ju inte direkt ensam om det.

Därför att det är ditt fel, du väljer ju vilka män du ska träffa ingen annan. Andra kvinnor lyckas träffa normala män.

Att du skyller ifrån dig är en del av ditt problem.
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 22:04:23 följande:

Därför att det är ditt fel, du väljer ju vilka män du ska träffa ingen annan. Andra kvinnor lyckas träffa normala män.

Att du skyller ifrån dig är en del av ditt problem.

Jaja, känner du dig träffad av trådstarten eller vad är det frågan om?
  • Kermit1561
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 22:06:00 följande:

Jaja, känner du dig träffad av trådstarten eller vad är det frågan om?

Nej men jag känner igen resonemanget. När jag dejtade så var det tydligt att de som klagade på att de bara träffade knäppa män var sådana som själva hade dålig självinsikt och svårt att läsa av andra människor.
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 22:20:57 följande:

Nej men jag känner igen resonemanget. När jag dejtade så var det tydligt att de som klagade på att de bara träffade knäppa män var sådana som själva hade dålig självinsikt och svårt att läsa av andra människor.

Fast så är det inte i mitt fall.
  • Kermit1561
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 22:24:44 följande:

Fast så är det inte i mitt fall.

Jasså? Vad skiljer dig från dem?
Svar på tråden Män är aldrig nöjda..