• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 10:13:15 följande:

Jag fejkstönar också under sex, aldrig fått orgasm vid sex och jag fejkstönar även om jag knappt känner något vid sex. Annars blir det alltid en diskussion, varför jag inte njuter av sex osv. Slidan är ju inte ett så känsligt område så det är inte alltid det känns så mycket.

Har killen aldrig märkt att du fejkstönar? Hur gör du, stönar du hela tiden eller stönar du bara efter att ni haft sex ett tag och fejkar orgasm?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 10:20:01 följande:

Så håller delvis med dig ts, fejkstönar jag inte eller fejkar orgasm så tycker mannen att sexet är dåligt, mitt ex var sån iaf. Han var inte nöjd med att bara han tyckte sexet var skönt och fick orgasm jag var också tvunget att njuta av det för att han skulle vara nöjd, oerhört jobbigt.

Jo så är det med de flesta män tyvärr.
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 10:20:50 följande:

Har killen aldrig märkt att du fejkstönar? Hur gör du, stönar du hela tiden eller stönar du bara efter att ni haft sex ett tag och fejkar orgasm?

Stönar nästan hela sexet, så blir som ett jobb för mig, ligger och undrar när han är klar haha. Inte alltid jag fejkar orgasm, varannan gång kanske. Är ju väldigt vanligt att kvinnor inte alltid kommer vid sex så där undrade han inget, det var när jag aldrig kom som han undrade. Nej tror inte han märkt, inget han sagt iaf, han verkade nöjd iaf
  • Kermit1561

Alltså med den nya samtyckeslagen så förstår jag att män kräver att ni stönar. Gör ni inte det så begår de ju ett brott.

Den här tråden visar ju också på hur mycket mer komplicerad verkligheten är än vad den feministiska diskussionen ger sken av...

• JonasSa

Oj, är VI män så omtänksamma?

Sex är en ömsesidig aktivitet med lust som delas, både ge och få. Är det så att de inte uppfattar att du njuter så verkar de inte bry sig, verkar mer att de vill att det ska "låta" som om du njuter.

Personligen vill jag inte ha skådespel i sängen om det inte är del i själva akten, typ rollspel. Hur ska jag annars veta vad som är äkta?

Var dig själv och ber de dig att stöna så får du väll säga till dem att ge njutning!Solig

• dream on
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 09:13:45 följande:

Och hur vet du att jag inte kommunicerar...? För det gör jag. Det är väl klart som f*n att man blir "orolig" och tappar självkänslan när man fått höra många gånger "kan du inte stöna lite" "låt lite" "varför stönar du inte?" "Du är usel i sängen, du måste stöna"

Det vet jag givetvis inte men i relationer där det är bra kommunikation och lyhördhet finns borde ju inte det här förekomma i speciellt stor omfattning. Jag vet inte om det är just porrskadade männen du träffar verkar vara mer utvecklingsstörda /socialt efterblivna om de uttrycker sig som du citerar.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • dream on
    Kermit1561 skrev 2020-02-09 10:40:59 följande:

Alltså med den nya samtyckeslagen så förstår jag att män kräver att ni stönar. Gör ni inte det så begår de ju ett brott.

Den här tråden visar ju också på hur mycket mer komplicerad verkligheten är än vad den feministiska diskussionen ger sken av...

På vilket vis då? Så komplicerat är det inte vare sig att läsa av människor reaktioner eller att förstå lagtext ( för de flesta).
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Kermit1561
    dream on skrev 2020-02-09 10:53:10 följande:

På vilket vis då? Så komplicerat är det inte vare sig att läsa av människor reaktioner eller att förstå lagtext ( för de flesta).

Har du inte läst i tråden? TS är så passiv så de hon ligger med inte vet om är med på noterna eller inte.
  • Anonym (Amazon)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:18:26 följande:

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

Träffa kvinnor. Kvinnor har inga krav, kvinnor är alltid bra på sex, kvinnor vet man var man har, inga frågetecken där inte.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 10:22:37 följande:

Jo så är det med de flesta män tyvärr.

Ni måste träffa väldigt märkliga män och vara extremt osäkra på er själva.
Svar på tråden Män är aldrig nöjda..