• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (Ebba)
    Wench85 skrev 2020-02-10 13:28:40 följande:
    Många kloka poänger, och visst kan det handla om att männen varit osäkra och vill uppleva stön som ett "kvitto" på att det är skönt, men samtidigt delar ju TS erfarenheter av partners som sagt att "Du är usel i sängen, du måste stöna" - och då låter det ju inte som att han var intresserad av hennes sanna njutning utan bara om att det ska verka som att hon njuter.

Min primära partner låter oerhört lite under sex. Jag älskar att höra och se att han njuter, men om jag får välja mellan fejkade stön för att han skulle känna att han måste eller att han är så tyst han är och njuter massor så väljer jag definitivt hans njutning! 
    Ja, det är skillnad på att tycka om det och kräva det, det senare är givetvis fel och tråkig inställning. Tycker det är synd att det blivit så. Tror att personer som jag som vänjer sig  vid att stöna bidrar till att det anses som det vanliga som man förväntar sig. 

Jag håller med dig och tror egentligen de flesta gör det med. Problemet är den här förväntan och vanan vid att ens sexpartner stönar som konfirmation på att sexet är bra. Är killen inte en douche eller tycker det är extremt viktigt borde han kunna acceptera att hans partner inte stönar. 

TS! Om det känns obekvämt för dig att stöna även efter att du provat det en längre tid tycker jag du ska skita i det! Du finns inte för att vara andra till lags, du ska ha det bra under sex också. Du får hitta någon som passar dig, alla killar gillar inte att tjejen stönar och måste finnas flera som kan klara sig utan. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Ebba) skrev 2020-02-10 12:31:31 följande:

Sedan kanske detta har uppkommit tack vare porren, det vet jag inte. Jag började i alla fall fejka med en utav mina första pojkvänner för att han efterfrågade det. Sedan (många månader senare) blev det naturligt att stöna under sex och är numer inget jag fejkar. I början kändes det förstås löjligt men hade inte så mycket emot det eftersom att han uppskattade det. 

"Fake it ´til you make it" är inte helt fel. Att gå den andre till mötes är skönt. Och plötsligen har man själv utvidgat sitt register, börjat med saker man inte trodde att man gillade. 
  • Anonym (odin)
    Anonym (arg) skrev 2020-02-09 23:01:31 följande:

Hur märker man om en man är porrskadad då?

Gå snarare efter hur en riktig man är. Han har sunda familjevärderingar, han är höger, han värnar om sig och sitt(sin familj, släkt, sitt hem, land och kultur), han kastar sig inte in i ett förhållande och verkligen inte in i sex. Han är städad och håller på sina principer.
  • Anonym (arg)
    Anonym (odin) skrev 2020-02-10 16:49:20 följande:
    Gå snarare efter hur en riktig man är. Han har sunda familjevärderingar, han är höger, han värnar om sig och sitt(sin familj, släkt, sitt hem, land och kultur), han kastar sig inte in i ett förhållande och verkligen inte in i sex. Han är städad och håller på sina principer.
    Förutom att han då inte är porrskadad så låter det som en tråkig typ.
  • Perjonsson
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:18:26 följande:

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

Jag blir helt häpen över att det ens finms män som kräver att du ska fejkstöna.

Hade en tjej gjort så mer än en gång med mej hade hon åkt ut för det finns inget mer avtändande.

Jag har många gånger varit med tjer men även sambos som inte kunnat på orgasm av enbart penetrering. Mej jag ger mej inte och med en tids försök har alla kunnatt få orgasm utan klitoris med rätt teknik.

Önskade jag kunnat träffa dej
  • Anonym (Facepalm)
    Perjonsson skrev 2020-02-10 23:56:07 följande:
    Jag har många gånger varit med tjer men även sambos som inte kunnat på orgasm av enbart penetrering. Mej jag ger mej inte och med en tids försök har alla kunnatt få orgasm utan klitoris med rätt teknik.
    Meningslöst att skriva det där. Snart kommer nån och påstår att kvinnorna lurat dig och fejkat.
  • Anonym (odin)
    Anonym (arg) skrev 2020-02-10 18:58:51 följande:

Antingen köper man "destruktiv sojapojke"-paketet eller så köper man "riktig karl"-paketet. Att media manipulerat våra naturliga önskningar och instinkter är tydligt.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Facepalm) skrev 2020-02-11 16:06:04 följande:

Meningslöst att skriva det där. Snart kommer nån och påstår att kvinnorna lurat dig och fejkat.

Så kan det absolut vara. Jag har varit med män som tror att det är en bra sak att "aldrig ge sig", som gnuggar sönder hela klittan och fingrar runt i en som en elvisp. Till slut får man avsluta relationen för att mannen inte kan acceptera att han inte är nån jävla sexgud.

Så behöver det dock absolut inte vara i det här fallet.
  • Anonym (odin)
    Anonym (arg) skrev 2020-02-10 18:58:51 följande:

För övrigt är du en tydlig illustration över den moderna västerländska människan. Klagar över rådande normer, men klarar inte av att leva med och leva för motsatsen. Du får bestämma dig hur du ska ha det.
  • Anonym (arg)
    Anonym (odin) skrev 2020-02-11 18:17:32 följande:
    För övrigt är du en tydlig illustration över den moderna västerländska människan. Klagar över rådande normer, men klarar inte av att leva med och leva för motsatsen. Du får bestämma dig hur du ska ha det.
    Är jag inte alls. Jag är ARG på alla tråkiga figurer som dig själv!
  • Anonym (Sebben)
    Det var ju att ta i och dra alla över en kam. Tur att du är perfekt och att din sexualitet inte på något sätt behöver utvecklas. Du har aldrig funderat över att diskutera det här med din partner, du tycker att de egoistiska männen ska telepatiskt upptäcka alla saker som du helt osjälviskt är missnöjd med, det mesta faktiskt.
    I rest my case..
    bullen1984 skrev 2020-02-10 06:12:30 följande:

Män är egoister. Inte alla män, men många jag träffat. 
    De som anser sig vara bra i sängen är de som kastar runt en och tror att ju fler ställningar han kör under 1 akt desto coolare är han = porrskadad. 
    Är man inte med på deras tåg och hyllar dem så är man dåligt i sängen. 

• Anonym (Sebben)
    Frågeställningen är starkt generaliserande och är vl egentligen en projektion, det är TS som aldrig är nöjd.

TS är inte heller nöjd över att hennes sängpartners försöker kommunicera, TS vill att man telepatiskt ska förstå. TS har inte heller ansvar för sin sexualitet, som på något sätt är andras ansvar?

TS sexualitet är fin pga av hennes genus. Alla män däremot är tydligen fel, de är inte tacksamma nog och de har nån sorts ful sexualitet?

Jag har svårt att förstå hur tankegångarna går avseende samlivet. Tydligen är ljud och orgasmer det som är mest relevant...

Själv gör jag en hel del lju dohc gillar när mina kvinnor genom livet gjort det. Trist med tysta partners som vill ha mig tyst och som väntar på att jag ska ta ansvar för min sexualitet (gärna) men även för hela deras... så underligt omodernt och ojämställt...
  • Rudbeckius
    Jag förstår att detta är ett bekymmer, men det är ju lätt avhjälpt. Mitt råd till dig är att du lite charmigt tar upp frågan vad du och din partner gillar när ni hånglar upp varandra... kan vi låta högt t ex... det är uppskattat och rätt sexigt att prata om detta..

Sedan måste du ju fundera över vad du själv går igång på och ärligt uttrycka det i samlaget. Du har ett eget ansvar. Ta för dig.

Att alla män är missnöjda och att alla män är porrskadade är väl att generalisa alldeles för mycket? Jag tänker inte återgälda, det finns en hel del att fundera över med kvinnor med, rentav människor..
  • Anonym (odin)
    Anonym (arg) skrev 2020-02-12 12:48:35 följande:

Är jag inte alls. Jag är ARG på alla tråkiga figurer som dig själv!

Och du tror att din "ilska" kan avhjälpa ditt problem?
  • Anonym (Kännerigen)

Känner igen det där. Män har en massa krav på kvinnan vid sex, men är dåliga på att oegoistiskt ge kvinnan njutning. Därför har jag valt att leva utan man. Funkar så bra med "Harry" som jag kallar min stora dildo.

• Anonym (Djuret)

Vad menar du med dom flesta kvinnor? Många kvinnor jag varit med har kunnat komma bara genom penetration? Speciellt min nuvarande tjej. Tycker det är mer normalt i min värld. Eller uppfattar jag fel?

Visst om det behövs så hjälper man ju till men oftast behövs det inte.

Vad är det som gör att jag träffat sådana kvinnor?

• Anonym (Man)
    Anonym (Djuret) skrev 2025-11-27 19:43:40 följande:

Vad menar du med dom flesta kvinnor? Många kvinnor jag varit med har kunnat komma bara genom penetration? Speciellt min nuvarande tjej. Tycker det är mer normalt i min värld. Eller uppfattar jag fel?

Visst om det behövs så hjälper man ju till men oftast behövs det inte.

Vad är det som gör att jag träffat sådana kvinnor?

Kanske du som är skicklig :) Det kan variera med partner. Frun kommer inte av penetration med mig, men kunde komma med en tidigare pojkvän. Men med en annan gick det inte, så det kan vara olika som sagt.
Svar på tråden Män är aldrig nöjda..