• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-09 13:06:36 följande:

Fast det var ju inte jag som startade en tråd om mina problem med det motsatta könet, det var det du som gjorde... och jag förstår ju att du har problem, dina svar och din inställning till sex som du ger uttryck för här är ju problematiskt, det är det ju andra som påpekar också, inte minst andra kvinnor. Men jag antar att de också är kvinnohatare..

Det finns EN annan kvinna i tråden som skrev att hon inte träffat såna här män och inte känner igen det jag skriver. Det är en kvinna och inte flera, resten av kvinnorna som svarat känner igen sig i det jag skriver.

Resten som svarat är några män.
  • Anonym (Facepalm)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 12:46:49 följande:
    Förlåt men hur vet du att de kvinnor du haft inte fejkstönat? Ingen man jag varit med har varit medveten om att jag fejkat.

Japp, där kom den kommentaren som ett brev på posten. Jag väntade bara på den. Då kan jag replikera: Hur kan du veta att de män du har varit med inte har fattat att du har fejkstönat?

Om man är kommunikativ, vågar och klarar av att prata om sexet utan att skuldbelägga, så kan man lita på varandra att det man ger uttryck för under sexet är äkta.

Men jag vet att speciellt många män är usla på att prata om riktiga saker med kvinnor. De klarar inte av att ta kritik utan att deras manliga ego såras eller nåt liknande. Själv har jag alltid haft lätt att prata med kvinnor om djupa saker. Med vissa har jag hamnat i kompisdiket och de skulle aldrig kunna tänka sig mig som partner, men även de som inte placerat mig där utan i pojkvänsfacket har kunnat prata med mig. Och de har just tagit upp det och sagt det till mig, att jag är en sån man som det går att prata med, till skillnad från många andra. En kvinna, som var sån att hon började skratta när hon njöt riktigt mycket, sa till mig att det hade inte funkat med andra män för de störde sig på hennes goda humör och trodde att de skrattade åt dem! Därför tvingades hon hålla tillbaka det vilket också minskade hennes njutning av sexet.

Men det är ju inte bara just stönandet som är tecken på njutning. Män som inte kan läsa av en kvinnas beteende under sex är bara att beklaga. Som jag skrev förut så är det så många fler signaler som får en att förstå att man gör nåt rätt. Det är andningen, små okontrollerade rörelser i olika delar av kroppen, sammandragningar i fittan, sexuell rodnad (inte alla kvinnor får det eller så är det inte synligt på dem), ögonrörelser under stängda ögonlock etc.

Det är ju egentligen ganska lätt att lära sig varje kvinnas sätt att bete sig under sexuell njutning. Det är ju bara att vara vid hennes sida när hon onanerar sig till orgasm och se hur hon uppför sig. Alla människor gör en massa saker som man inte är medveten om själv när man onanerar. Därför kan man inte heller fejka allt det där. Så har man några gånger sett och hört en kvinna njuta av en orgasm som hon ger sig själv så inser man lätt när istället försöker fejka under sex.

• Anonym (Jag också)
    Anonym (EN) skrev 2020-02-09 13:00:59 följande:

Majoriteten kvinnor får definitivt orgasm, inte av enbart penetrering men på andra sätt. Många kvinnor kan dessutom få multipla orgasmer och olika typer av orgasmer. Du känner inte mycket av penetrering- är resten av din kropp också okänslig för beröring?

Nej min kropp är inte okänslig för beröring, vad har det med sex att göra? Sex är ju beröring av slidan.
  • Wagner
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 11:49:00 följande:
    Nja, många av männen jag legat med har inte brytt sig om jag njuter eller inte. Det är själva stönandet de brytt sig om, inte stön för att jag njuter utan för att det är något som kvinnor förväntas göra (i porrens värld) och det höjer hans ego, att han känner att han är bra i sängen på något vis och att kvinnor som inte stönar är "döda fiskar".
    Javisst. Stönandet som en bekräftelse för mannen att han har uppfyllt uppgiften att tillfredsställa kvinnan.

Och en kvinna som är tyst, otillfredsställd, beviset på att han är en dålig älskare.

Feministernas bedrift!
  • Anonym (Facepalm)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 13:48:03 följande:
    Nej min kropp är inte okänslig för beröring, vad har det med sex att göra? Sex är ju beröring av slidan.
    Oj! Vad tråkigt för dig att du har en så begränsad syn och känsla för på vad sex är! Det är mycket olika beröringar som kan vara sensuella och ge sexuell stimulans. Det händer att jag onanerar med min fru vid min sida och hon smeker mig på olika ställen på kroppen och det ger mig mycket större njutning och ger mig en snabbare orgasm än om jag bara onanerar helt solo.

Och jag kan ju bli ju sexuellt upphetsad av all beröring som min fru ger mig, inte bara mellan benen.
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (Facepalm) skrev 2020-02-09 14:31:34 följande:

Oj! Vad tråkigt för dig att du har en så begränsad syn och känsla för på vad sex är! Det är mycket olika beröringar som kan vara sensuella och ge sexuell stimulans. Det händer att jag onanerar med min fru vid min sida och hon smeker mig på olika ställen på kroppen och det ger mig mycket större njutning och ger mig en snabbare orgasm än om jag bara onanerar helt solo.

Och jag kan ju bli ju sexuellt upphetsad av all beröring som min fru ger mig, inte bara mellan benen.

Nej jag har ingen begränsad syn på vad sex är, jag har aldrig varit med om sex där man smeker varann på olika ställen på kroppen. Jag har bara varit med om sex där killen smekt mig mellan benen, sen när jag är tillräckligt våt har han stoppat in den och kört på tills han kommit. Det skulle såklart vara trevligt att bli smekt på hela kroppen, men ingen jag haft sex med har velat eller har gjort det.
  • Bananböjaren

Ligger du bara där som en död fisk då, helt oförmögen att saken i egna händer?

• Anonym (Facepalm)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 14:48:14 följande:
    Nej jag har ingen begränsad syn på vad sex är, jag har aldrig varit med om sex där man smeker varann på olika ställen på kroppen. Jag har bara varit med om sex där killen smekt mig mellan benen, sen när jag är tillräckligt våt har han stoppat in den och kört på tills han kommit. Det skulle såklart vara trevligt att bli smekt på hela kroppen, men ingen jag haft sex med har velat eller har gjort det.
    Verkligen sorgligt! Du måste absolut söka sexpartners i nya jaktmarker.
  • Anonym (Jag också)
    Anonym (Facepalm) skrev 2020-02-09 15:40:30 följande:

Verkligen sorgligt! Du måste absolut söka sexpartners i nya jaktmarker.

Jaså? Vart ska jag söka dem då? Tror de flesta killar är såhär, alla jag har haft sex med har varit så iaf, alltifrån svärmorsdrömskillar, snälla killar, lite mer bad boy. Tänkte dem snälla killarna skulle vara mer att de vill smeka men nej inte det. Nu har jag ingen sexpartner, rätt skönt faktiskt och jag saknar inte sex ett dugg.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 13:48:03 följande:

Så sex är enbart beröring av slidan för dig, enbart penetreringen? Herregud, Inte konstigt att det inte funkar
Svar på tråden Män är aldrig nöjda..