Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 12:46:49 följande:
Förlåt men hur vet du att de kvinnor du haft inte fejkstönat? Ingen man jag varit med har varit medveten om att jag fejkat.
Japp, där kom den kommentaren som ett brev på posten. Jag väntade bara på den. Då kan jag replikera: Hur kan du veta att de män du har varit med inte har fattat att du har fejkstönat?
Om man är kommunikativ, vågar och klarar av att prata om sexet utan att skuldbelägga, så kan man lita på varandra att det man ger uttryck för under sexet är äkta.
Men jag vet att speciellt många män är usla på att prata om riktiga saker med kvinnor. De klarar inte av att ta kritik utan att deras manliga ego såras eller nåt liknande. Själv har jag alltid haft lätt att prata med kvinnor om djupa saker. Med vissa har jag hamnat i kompisdiket och de skulle aldrig kunna tänka sig mig som partner, men även de som inte placerat mig där utan i pojkvänsfacket har kunnat prata med mig. Och de har just tagit upp det och sagt det till mig, att jag är en sån man som det går att prata med, till skillnad från många andra. En kvinna, som var sån att hon började skratta när hon njöt riktigt mycket, sa till mig att det hade inte funkat med andra män för de störde sig på hennes goda humör och trodde att de skrattade åt dem! Därför tvingades hon hålla tillbaka det vilket också minskade hennes njutning av sexet.
Men det är ju inte bara just stönandet som är tecken på njutning. Män som inte kan läsa av en kvinnas beteende under sex är bara att beklaga. Som jag skrev förut så är det så många fler signaler som får en att förstå att man gör nåt rätt. Det är andningen, små okontrollerade rörelser i olika delar av kroppen, sammandragningar i fittan, sexuell rodnad (inte alla kvinnor får det eller så är det inte synligt på dem), ögonrörelser under stängda ögonlock etc.
Det är ju egentligen ganska lätt att lära sig varje kvinnas sätt att bete sig under sexuell njutning. Det är ju bara att vara vid hennes sida när hon onanerar sig till orgasm och se hur hon uppför sig. Alla människor gör en massa saker som man inte är medveten om själv när man onanerar. Därför kan man inte heller fejka allt det där. Så har man några gånger sett och hört en kvinna njuta av en orgasm som hon ger sig själv så inser man lätt när istället försöker fejka under sex.