• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • bullen1984

Män är egoister. Inte alla män, men många jag träffat. 
    De som anser sig vara bra i sängen är de som kastar runt en och tror att ju fler ställningar han kör under 1 akt desto coolare är han = porrskadad. 
    Är man inte med på deras tåg och hyllar dem så är man dåligt i sängen. 

• Anonym (Känns)
    Anonym (Jag också) skrev 2020-02-09 10:13:15 följande:

Jag fejkstönar också under sex, aldrig fått orgasm vid sex och jag fejkstönar även om jag knappt känner något vid sex. Annars blir det alltid en diskussion, varför jag inte njuter av sex osv. Slidan är ju inte ett så känsligt område så det är inte alltid det känns så mycket.

Du har du sex på "fel" sätt! Om man får vad man behöver och stimuleras på rätt är slidan ett oerhört känsligt område.

Men om man bara stoppar in den i fel läge så känns det inte alls.
  • KimLinnefeldt

Jag tycker att du ska göra det du känner för, inuti. Inte det du tror att han vill att du ska göra eller känna. Våga visa dig, det vinner i längden. Självförtroende.

• Johan70
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:18:26 följande:

...

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

Vad göra? Prata om saken! Med din partner, inte med oss.
  • Anonym (min teori)
    Anonym (Känns) skrev 2020-02-10 09:32:36 följande:
    Du har du sex på "fel" sätt! Om man får vad man behöver och stimuleras på rätt är slidan ett oerhört känsligt område.

Men om man bara stoppar in den i fel läge så känns det inte alls.
    Känner igen det där att penetration ibland bara känns som ett mekaniskt stötande och ibland är det skönaste som finns. För mig handlar det inte bara om rätt sorts stimulans utan jag måste också vara riktigt jävla attraherad av den jag har sex med för att penetration ska vara riktigt skönt.

Det är en av orsakerna till att jag aldrig hållt på med nätdejting. Jag blir inte tillräckligt attraherad av en man bara genom att se några bilder på honom på nätet och chatta lite.

Men jag  vet och förstår att det inte är så för alla.

• Wench85
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:18:26 följande:

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Det låter som att du haft en jäkla otur - sånna tråkiga, egoistiska sexpartners! 

Dock är det ju svårt för dig att förändra alla andra, det du kan göra är att ta ansvar för dig själv, kommunicera dina behov och hur du funkar. Och kanske rent av prata med dina partners om vad de vill och behöver?

Jag fattar om det sätter sig på hjärnan när någon sagt åt dig att stöna, men jag skulle försöka tänka bort det och lämna det vid den idioten som sagt det och ge en ny partner en egen chans. Du skriver nu att det "verkar" som att din dejt tror att du fejkar. Det är något som sitter i din hjärna. Han kanske älskar det, bara det att du dömer honom utifrån tidigare partners? Jag skulle prata med honom, och säga typ att det är så jäkla skönt att jag kan slappna av så mycket med dig och inte behöver tänka på hur jag låter eller om jag låter, och därmed öppna för ett samtal om det om det behövs för att få ur tankarna ur huvudet.

Jag kanske förresten rent av skulle prata om det innan för att komma ur onda cirklar. Om vi dejtade och satt och pratade om vad vi ville ha skulle jag nog nämna att jag har dåliga erfarenheter om män som i sängen var mer intresserade av att jag skulle uppfylla nån stereotyp fantasi, snarare än att jag faktiskt skulle njuta. "En kille sa till och med att om jag inte fejkstönar är jag dålig i sängen! Helt sinnes!" Reaktionen från dejten skulle säga ganska mycket. Eller om det är ett ragg på krogen jag hånglar med och viskar fantasier i varandras öron och han sa att han ville knulla mig så jag stönar så högt att grannarna vaknade skulle jag ta chansen att säga att när jag jag har allt mitt fokus på min njutning och sexet är jag tyst, förutom när jag kommer. Så har vi liksom klarlagt det. 
  • Anonym (Känns)
    Anonym (min teori) skrev 2020-02-10 10:10:01 följande:

Känner igen det där att penetration ibland bara känns som ett mekaniskt stötande och ibland är det skönaste som finns. För mig handlar det inte bara om rätt sorts stimulans utan jag måste också vara riktigt jävla attraherad av den jag har sex med för att penetration ska vara riktigt skönt.

Det är en av orsakerna till att jag aldrig hållt på med nätdejting. Jag blir inte tillräckligt attraherad av en man bara genom att se några bilder på honom på nätet och chatta lite.

Men jag  vet och förstår att det inte är så för alla.

Ja det är verkligen så, kan vara paradiset ibland men andra gånger helt intetsägande. För mig kan båda inträffa med samma man. Beror mycket på dagstillstånd, lust osv. Har märkt att dålig sömn påverkar negativt. Så många saker spelar in men attraktion är också grundläggande såklart. Är mycket attraherad av min partner och med honom kan det vara så otroligt skönt :)
  • Anonym (Ebba)

Ni får det att låta som att det endast är knäppa män som vill höra stön under sex. Men jag tror nog det är närmare en majoritet. Vissa kan nog nöja sig utan men det är väl inte så konstigt att man föredrar att få sådan respons på kvinnan. Det blir lite som ett kvitto för att det är skönt för henne vilket boostar hans ego och tänder honom. De flesta killar vill att det ska vara skönt för kvinnan med penetrerande sex och tänder på att höra/se att det är det. Jag föredrar också att mannen stönar lite av den anledningen!

Sedan kanske detta har uppkommit tack vare porren, det vet jag inte. Jag började i alla fall fejka med en utav mina första pojkvänner för att han efterfrågade det. Sedan (många månader senare) blev det naturligt att stöna under sex och är numer inget jag fejkar. I början kändes det förstås löjligt men hade inte så mycket emot det eftersom att han uppskattade det. 

• Anonym (min teori)
    Anonym (Känns) skrev 2020-02-10 12:09:45 följande:
    Ja det är verkligen så, kan vara paradiset ibland men andra gånger helt intetsägande. För mig kan båda inträffa med samma man. Beror mycket på dagstillstånd, lust osv. Har märkt att dålig sömn påverkar negativt. Så många saker spelar in men attraktion är också grundläggande såklart. Är mycket attraherad av min partner och med honom kan det vara så otroligt skönt :)
    Vi verkar fungera ganska lika. Jag ar också varit med om bägge sakerna med samma man.
    Under en period då han hade högre sexlust än mig hände det att han tjatade om sex och blev sur de gånger jag inte ville. Det tyckte jag var så jobbigt och avtändande att de gånger jag faktiskt ville ha sex under den här perioden kändes penetrationen bara som ett mekaniskt stötande. När han insåg hur avtändande jag tyckte att hans tjat och surhet var och det blev bättre mellan oss kom så småningom mina penetrationsorgasmer tillbaka.

Det är mycket som kan spela in. Långt ifrån alltid så enkelt som att antingen är man en tjej som njuter av penetration eller så är man det inte.
  • Wench85
    Anonym (Ebba) skrev 2020-02-10 12:31:31 följande:

Ni får det att låta som att det endast är knäppa män som vill höra stön under sex. Men jag tror nog det är närmare en majoritet. Vissa kan nog nöja sig utan men det är väl inte så konstigt att man föredrar att få sådan respons på kvinnan. Det blir lite som ett kvitto för att det är skönt för henne vilket boostar hans ego och tänder honom. De flesta killar vill att det ska vara skönt för kvinnan med penetrerande sex och tänder på att höra/se att det är det. Jag föredrar också att mannen stönar lite av den anledningen!

Sedan kanske detta har uppkommit tack vare porren, det vet jag inte. Jag började i alla fall fejka med en utav mina första pojkvänner för att han efterfrågade det. Sedan (många månader senare) blev det naturligt att stöna under sex och är numer inget jag fejkar. I början kändes det förstås löjligt men hade inte så mycket emot det eftersom att han uppskattade det. 

Många kloka poänger, och visst kan det handla om att männen varit osäkra och vill uppleva stön som ett "kvitto" på att det är skönt, men samtidigt delar ju TS erfarenheter av partners som sagt att "Du är usel i sängen, du måste stöna" - och då låter det ju inte som att han var intresserad av hennes sanna njutning utan bara om att det ska verka som att hon njuter.

Min primära partner låter oerhört lite under sex. Jag älskar att höra och se att han njuter, men om jag får välja mellan fejkade stön för att han skulle känna att han måste eller att han är så tyst han är och njuter massor så väljer jag definitivt hans njutning! 
Svar på tråden Män är aldrig nöjda..