• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (Anonym)
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 23:11:40 följande:

Jasså? Vad skiljer dig från dem?

Vet du, jag har faktiskt ingen lust att diskutera med dig då du uppenbarligen enbart är ute efter att provocera.
  • Kermit1561
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 23:14:08 följande:

Vet du, jag har faktiskt ingen lust att diskutera med dig då du uppenbarligen enbart är ute efter att provocera.

Jag förstår det. Du får väl fortsätta som du gjort hittills och skylla att på män. Det verkar ju fungera jättebra för dig eller hur?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:46:36 följande:

Problemet är ju att kanske 95 % av alla män är porrskadade tyvärr.

Eh nej. Har aldrig i hela mitt liv träffat på en man som har tyckt att man skulle ha låtit eller betett mig på något speciellt sätt under sex.
  • Anonym (Världsvan)

Instämmer helt i din bedömning, män är porrskadade.

Råd på fronten "vad göra" som funkat för mig, är att jag förklarat för den jag ligger med (kanske inte ett onenight-stand men i en längre sexuell relation), att jag inte är typen som stönar och att jag blir extra tyst när det är skönt eftersom jag koncentrerar mig rätt mycket.

Jag tänker att mer än så kan en inte göra. Sen är det upp till mannen om han accepterar att kvinnor funkar olika och att porr inte visar verkligheten. Om han inte accepterar hur du är när du har sex, då bör han vara med nån annan eller rentav hålla sig till sin porr. Du är värd bättre. Sagt i all välmening ts, det är inte dig det är fel på, utan karlarna.

// medsyster

• Anonym (Mhm)

Lustigt, jag har dejtat runt en hel del och 95% av kvinnorna jag dejtat är knäppa i huvudet. Det är nog så samhället ser ut, tyvärr. 95 av männen är porrskadade och 95% av kvinnorna har undermålig intelligens.

• dream on

Men...sluta fejka. Du är ju du. Du får väl berätta det för dem. Jag är en tyst person men när det är riktigt skönt då vet du, typ.

Kermit har faktiskt en poäng dock,fast inte i meningen att du är problemet, dock äger du ju det. Det är svårt att ändra på andra men genom att ändra något själv kan det gå. Så du måste kommunicera det som blir jobbigt. Precis som de som klagar har kommunicerat det ( fast om de gör det på viset du beskriver så låter de ju lite avsågade).

Jag tror inte att alla män är porrskadade för att de gillar stön. De flesta tänder på den andres njutning, stön är väl lite ett kvitto på att de gjort rätt? Min gissning är att du gör dem osäkra så det vore nog bättre att redan innan förklara att så här funkar jag. Tror du inte att det mycket handlar om dina förväntningar och oro att inte göra dina partners nöjda också?

I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Anonym)
    dream on skrev 2020-02-09 06:36:43 följande:

Men...sluta fejka. Du är ju du. Du får väl berätta det för dem. Jag är en tyst person men när det är riktigt skönt då vet du, typ.

Kermit har faktiskt en poäng dock,fast inte i meningen att du är problemet, dock äger du ju det. Det är svårt att ändra på andra men genom att ändra något själv kan det gå. Så du måste kommunicera det som blir jobbigt. Precis som de som klagar har kommunicerat det ( fast om de gör det på viset du beskriver så låter de ju lite avsågade).

Jag tror inte att alla män är porrskadade för att de gillar stön. De flesta tänder på den andres njutning, stön är väl lite ett kvitto på att de gjort rätt? Min gissning är att du gör dem osäkra så det vore nog bättre att redan innan förklara att så här funkar jag. Tror du inte att det mycket handlar om dina förväntningar och oro att inte göra dina partners nöjda också?

Och hur vet du att jag inte kommunicerar...? För det gör jag. Det är väl klart som f*n att man blir "orolig" och tappar självkänslan när man fått höra många gånger "kan du inte stöna lite" "låt lite" "varför stönar du inte?" "Du är usel i sängen, du måste stöna"
  • Anonym (Mhm)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 09:13:45 följande:

Och hur vet du att jag inte kommunicerar...? För det gör jag. Det är väl klart som f*n att man blir "orolig" och tappar självkänslan när man fått höra många gånger "kan du inte stöna lite" "låt lite" "varför stönar du inte?" "Du är usel i sängen, du måste stöna"

Allvarligt, vad träffar du för killar egentligen? Hur gamla är dom?

Jag har konsumerat en del porr i mitt liv men jag har aldrig sagt så till någon av mina partners.

Däremot har jag frågat vad som känns bra när jag känt mig osäker. Jag skulle aldrig säga att någon är dålig i sängen, så beter man sig bara inte.

Dessutom kan ju fejkatön vara väldigt avtändande ifall det uppenbart är fejkstön.

Nu är ju jag strax över 40 och gillar att vara den aktive i sängen. Så för min del får kvinnan göra noll eller som vissa säger "vara dålig" i sängen :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Mhm) skrev 2020-02-09 09:49:36 följande:

Allvarligt, vad träffar du för killar egentligen? Hur gamla är dom?

Jag har konsumerat en del porr i mitt liv men jag har aldrig sagt så till någon av mina partners.

Däremot har jag frågat vad som känns bra när jag känt mig osäker. Jag skulle aldrig säga att någon är dålig i sängen, så beter man sig bara inte.

Dessutom kan ju fejkatön vara väldigt avtändande ifall det uppenbart är fejkstön.

Nu är ju jag strax över 40 och gillar att vara den aktive i sängen. Så för min del får kvinnan göra noll eller som vissa säger "vara dålig" i sängen :)

Tja, jag har träffat män i åldrarna allt ifrån 18-65. Kan erkänna att de äldre männen inte är lika krävande som de yngre, de förväntar sig inte stön lika ofta men ser stön som ett extra plus typ.

Män i åldern 18-35 är porrskadade och tycker att kvinnor är dåliga/konstiga om de inte låter.
  • Anonym (8 st)

Jag har legat med 8 st och aldrig blivit tillfrågad att eller att inte stöna och jag är som du, behöver klitorisstimulans. Oftast går det ju att kombinera med samlag dvs man har det i en position som stimulerar där eller sätter hans hand där men i de fall då killen varit jobbig och inte velat göra så så har jag inte stönat. Inga negativa kommentarer.

Däremot så har jag bett mer än en kille att fejkstöna för även om det är fejk tänder jag på det ändå, haha.

Hur vill du att killen låter? Tror att du fokuserar för mkt på vad de tycker och för lite på vad du tycker. Är de klagiga, ja då tycker DU att sexet var dåligt. De var dåliga i sängen, inte du :) Kanske känner de också av att du får prestationsångest och inte riktigt slappnar av.

Svar på tråden Män är aldrig nöjda..