• Anonym (Anonym)

Män är aldrig nöjda..

Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

• Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (8 st) skrev 2020-02-09 10:01:17 följande:

Jag har legat med 8 st och aldrig blivit tillfrågad att eller att inte stöna och jag är som du, behöver klitorisstimulans. Oftast går det ju att kombinera med samlag dvs man har det i en position som stimulerar där eller sätter hans hand där men i de fall då killen varit jobbig och inte velat göra så så har jag inte stönat. Inga negativa kommentarer.

Däremot så har jag bett mer än en kille att fejkstöna för även om det är fejk tänder jag på det ändå, haha.

Hur vill du att killen låter? Tror att du fokuserar för mkt på vad de tycker och för lite på vad du tycker. Är de klagiga, ja då tycker DU att sexet var dåligt. De var dåliga i sängen, inte du :) Kanske känner de också av att du får prestationsångest och inte riktigt slappnar av.

Jag vill inte att killen låter alls under sex, tycker att det är omanligt och avtändande.
  • Anonym (8 st)

Senaste jag låg med var en kille 20 år som tittar massor på porr, runkar 3 ggr om dagen sa han. Han hade inga krav eller negativa åsikter om mig. Han gjorde det jag sa åt honom att göra - ge mig oralsex, sex i den positionen etc och fejkstönade när jag bad honom :P

• Anonym (8 st)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 10:04:08 följande:

Jag vill inte att killen låter alls under sex, tycker att det är omanligt och avtändande.

Jag älskar det :)
  • Mr K69
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 09:54:31 följande:

Tja, jag har träffat män i åldrarna allt ifrån 18-65. Kan erkänna att de äldre männen inte är lika krävande som de yngre, de förväntar sig inte stön lika ofta men ser stön som ett extra plus typ.

Män i åldern 18-35 är porrskadade och tycker att kvinnor är dåliga/konstiga om de inte låter.

Men du, jag måste säga att i varje fall jag (och då vet jag inte om jag är onormal då) tycker inte det finns något sexigare än när en kvinna släpper alla tankar på omvärlden, ger sig hän och är sig själv under akten, eller när båda gör det och försvinner in i njutningsdimman. Då får man vara knäpptyst eller bara skrika ut sin njutning, huvudsaken är att man är sig själv.
  • Anonym (Anonym)
    Mr K69 skrev 2020-02-09 10:07:55 följande:

Men du, jag måste säga att i varje fall jag (och då vet jag inte om jag är onormal då) tycker inte det finns något sexigare än när en kvinna släpper alla tankar på omvärlden, ger sig hän och är sig själv under akten, eller när båda gör det och försvinner in i njutningsdimman. Då får man vara knäpptyst eller bara skrika ut sin njutning, huvudsaken är att man är sig själv.

Jag är alltid mig själv (förutom då jag fejkstönar) men ändå verkar det vara superviktigt för männen att man låter.
  • Mr K69
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 10:04:08 följande:

Men nu tycker jag du talar lite mot dig själv. Okej att du inte tycker om det men tycker inte du att det är hett att han också är sig själv?
  • Anonym (Jag också)

Jag fejkstönar också under sex, aldrig fått orgasm vid sex och jag fejkstönar även om jag knappt känner något vid sex. Annars blir det alltid en diskussion, varför jag inte njuter av sex osv. Slidan är ju inte ett så känsligt område så det är inte alltid det känns så mycket.

• Mr K69
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-09 10:10:20 följande:

Jag är alltid mig själv (förutom då jag fejkstönar) men ändå verkar det vara superviktigt för männen att man låter.

Men det är ju jättebra, skippa fejkandet och skippa de som vill att du ska låta på något speciellt sätt, var med de som uppskattar att du är dig själv så du inte ens behöver fundera på att skapa såna här trådar

Kram på dig och lycka till med att hitta DIN rätta
  • Anonym (Anonym)
    Mr K69 skrev 2020-02-09 10:12:01 följande:

Men nu tycker jag du talar lite mot dig själv. Okej att du inte tycker om det men tycker inte du att det är hett att han också är sig själv?

Jag förväntar mig inte att han inte stönar till skillnad från många män som förväntar sig att jag ska stöna, och jag ber honom aldrig att vara tyst om han skulle stöna.

Men har bara träffat 2 män som stönat.
  • Anonym (Jag också)

Så håller delvis med dig ts, fejkstönar jag inte eller fejkar orgasm så tycker mannen att sexet är dåligt, mitt ex var sån iaf. Han var inte nöjd med att bara han tyckte sexet var skönt och fick orgasm jag var också tvunget att njuta av det för att han skulle vara nöjd, oerhört jobbigt.

Svar på tråden Män är aldrig nöjda..