• Anonym (Anonym)

    Män är aldrig nöjda..

    Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

    Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

    Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

    Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

    Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??

  • Svar på tråden Män är aldrig nöjda..
  • Anonym (fabulous)

    Nu har alla mina män varit lite äldre och vet hur man hanterar en kvinna, men det är faktiskt bara en som inte var något bra på att ta hand om min kropp.

    Han var då både oskuld och sexuellt avvikande, så det är ingen rättvis jämförelse. Ni som tycker det är jobbigt med män som bara kör in-ut, tänk er livet med en man som har ett sexliv som är så frikopplat från det jag anser är sex att han inte vill/har behov av att göra något alls som jag har utbyte av?!

    Internet är en riktigt bra grej på det sättet, så att de som har ovanlig läggning kan hitta varandra.

  • Anonym (Jag också)
    Anonym (EN) skrev 2020-02-09 18:40:57 följande:

    Hur ska de veta om du inte förmedlar vad du vill på något sätt? Män är inte direkt tankeläsare. Nej man gör inte enbart sådant man själv gillar, man känner av och gör saker båda njuter av.

    För att det inte är möjligt att en vuxen/äldre person resonerar så.


    Suck, jag säger ju att jag bara träffat på män som velat köra in och ut och inte tagit på min kropp, varför är det mitt fel? Jag vill inte tvinga någon till något, tycker inte killen om att ta på min kropp så ger ju inte det mig något, jag vill ju inte att han tar på mig bara för att jag vill det.

    Såklart jag förmedlat vad jag vill, men man märker ju att de bara gör det för min skull.
  • Anonym (min teori)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:18:26 följande:

    Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

    Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

    Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

    Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

    Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??


    Jag har aldrig varit med om någon man som bett mig stöna men jag tror att det här till viss del är en generationsfråga. Den yngsta jag har varit med var född 84 eller 85.

    Om jag får våga mig på en spekulation tror jag att det här beteendet kan vara vanligare hos män som träffar sina kvinnliga sexpartners på nätet, genom dejtingappar och liknande. Då är det nog lättare att få en mer cynisk , konsumtionsinriktad ,instrumentell syn på sex än om man träffar sina sexpartners IRL, i synneret om man dessutom är storkonsument av porr.

    Jag har aldrig någonsin nätdejtat, kanske är det därför jag aldrig råkat ut för någon man som bett mig stöna.
  • JonasSa

    Man ska inte behöva tvinga någon till något men om man vill njuta ihop är det mycket mer än bara penetration. Skulle säga att det bästa sexet jag haft är när vi båda triggat varandra en längre tid samma dag så att vi båda verkligen är sugna på varandra.

    Har man sex tillsammans, inte båda i samma säng, så njuter man ju ihop. Med andra ord så både ger och får man njutning!

  • Anonym (EN)
    JonasSa skrev 2020-02-09 19:58:09 följande:

    Man ska inte behöva tvinga någon till något men om man vill njuta ihop är det mycket mer än bara penetration. Skulle säga att det bästa sexet jag haft är när vi båda triggat varandra en längre tid samma dag så att vi båda verkligen är sugna på varandra.

    Har man sex tillsammans, inte båda i samma säng, så njuter man ju ihop. Med andra ord så både ger och får man njutning!


    Precis, det är ju ett givande och tagande. Något man gör tillsammans :)
  • Anonym (arg)
    Anonym (odin) skrev 2020-02-09 17:32:46 följande:

    Träffa inte porrskadade män och håll lite på dig tills han ser dug som en människa och inte en kropp. För att få en bra man måste man, ja du vet...


    Hur märker man om en man är porrskadad då?
  • Anonym (Singelfarsa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:46:36 följande:

    Problemet är ju att kanske 95 % av alla män är porrskadade tyvärr.


    Kanske 95% av de män du dras till? Du får nog slipa på dina urvalskriterier .
  • Anonym (arg)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-08 20:18:26 följande:

    Jag får liksom de flesta andra kvinnor inte orgasm genom enbart penetrerande samlag utan krävs stimulans av klitoris eller oralsex.

    Många män som jag träffat är porrskadade och förväntar sig att jag ska stöna vid penetrerande sex även om jag knappt känner något, ofta när jag varit helt tyst så har männen sagt "Kan du inte stöna lite?" eller påpekat efteråt att sexet inte var bra pga att jag var helt tyst.

    Detta har gjort att jag fejkstönar när jag har sex och männens kommentarer har fått mig att få oerhörd prestationsångest när jag ska ha sex pga att det känns som ett tvång att stöna för annars tycker de att jag är dålig och fejkstönen känns så patetiska.

    Just nu dejtar jag en ny man som inte heller verkar vara nöjd men nu pga mitt stön, jag har inte fejkstönat med honom men jag har fått orgasm och när jag väl får det så stönar/skriker jag högt. Det verkar som att han tror att jag fejkar då eftersom stönet är så högt och att det är det som han inte gillar.

    Men ärligt, man vet ju inte om man ska stöna eller vara tyst för män är aldrig nöjda oavsett! Vad göra ??


    Men ärligt, vad är det grottmän du träffar egentligen?? 
  • bullen1984
    Kermit1561 skrev 2020-02-08 22:04:23 följande:
    Därför att det är ditt fel, du väljer ju vilka män du ska träffa ingen annan. Andra kvinnor lyckas träffa normala män.

    Att du skyller ifrån dig är en del av ditt problem.
    "Andra kvinnor" träffar INTE normala män.
    Sådär sitter bara en liten äcklig bitter man och uttalar sig.
    DU är inte en av dessa normala män iaf kan jag lova. Du har en otroligt dålig kvinnosyn. Ditt uttalande säger allt om dig.
  • Anonym (Q)

    Många män är dumma i huvudet.

    Jag hade sagt att jag stönar när jag har behov av det, typ.

Svar på tråden Män är aldrig nöjda..