Anonym (:/ Butterface) skrev 2020-04-30 18:21:26 följande:
Jag tänker så att dölja ansiktet ger mig större chanser att få prata med någon via meddelanden. jag är inte på Tinder för hook-ups...låter kanske konstigt då jag har bilder på mestadels min röv i bikini eller träningskläder...men jag tänker att med röven och få chansen att lära känna någon via meddelanden fram och tillbaks så kommer någon jag gillar kanske ha överseende med hur jag ser ut i ansiktet.
Röven räcker ju kanske bara till att få hook-ups vilket jag inte är intresserad av men om jag använder röven som ett slags fisk-bete...fyfan vad vulgär jag är nu :D :D och locka in med så får jag ju chans att skriva med fler som jag tycker är intressanta.
Om du tycker att det fungerar så ?
Men visar man bara kroppen och röven i bikini är det inte så konstigt om du får matchningar med killar som bara vill få till hook-ups. Samt killar som tror att du endast är ute efter hook-ups.
Men du får väl förtydliga i din profiltext att du är ute efter nåt seriöst och förklara varför du inte har bild på ansiktet. För de kommer ju att undra förstås.