Anonym (:/ Butterface) skrev 2020-04-30 17:30:20 följande:
Jag är ett så kallat "Butterface". Män som läser tråden vet vad det är. Det är skrämmande hur många mer matchningar jag får av en helkroppsbild där ansiktet inte syns mot en ansiktsbild. Flest matchningar fick jag av bilder där jag hade rumpan/ryggen mot kameran. Jag vet att jag har snygg rumpa, och är stolt över det...men skillnaden i antal matchningar mot när jag visar ansiktet tydligt är markant. Bilder framifrån brukar jag bära keps nedlutad så att ansiktet hamnar i skugga och kroppen syns istället.
Borde en skriva detta i presentationen, typ: "Anledningen att jag visar rumpan är för att ansiktet är för fult för att fastna på bild" eller "Gillar du min röv? Försök tänk på den istället när du ser hur jag ser ut i fejset" så att det inte blir en chock när jag träffar någon jag matchat med?
Vad tycker TS?
Jag är inte heller någon skönhet i ansiktet. Men har fin kropp så har inga närbilder på ansiktet. Utan bara hel och halvkroppsbilder.
Jag vet inte riktigt vad du ska skriva i presentationen. Men målet behöver inte alltid vara att få flest matchningar. Målet är väl att hitta rätt matchning? Ditt ansikte kommer ju att synas vid en träff iaf. Så varför inte visa det ?
Men var glad att du har snygg kropp det väger ju upp en mindre vackert ansikte.
Jag dejtade en tjej som var Petite, smal , väldigt fin kropp. Men inte vackraste ansiktet kanske. Lite stor näsa osv.
Men hon var fortfarande attraktiv . Har dom ett vackert ansikte men är mullig/överviktig kan jag aldrig finna henne attraktiv. Fint ansikte att titta på men inte attraktiv och det fungerar inte.