• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:20:42 följande:

Är det ett måste? Räcker det inte med att hon beskriver sin kroppsbyggnad?

Snacka om att vara ytlig...

På Badoo fyller kvinnor ofta i att dom är smala. Men i själva verket är dom inte det. Så man kan inte lita på vad som skriver heller.

En bild säger mer än tusen ord.

Kvinnor är mer ytliga än män.
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:22:57 följande:

-Om det är sex du är ute efter så förstår jag, men söker man en partner så är det väl ingen prio?

Klart det är prio.

Det är attraktivt med kvinnor som tar hand om sin kropp. Dessutom finns ju möjligheten att vi kan träna tillsammans.
  • Anonym (Falabella)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 11:25:59 följande:
    Sex är väl det finaste man kan ha med en kvinna.
    Nej?

Du verkar ha fått rätt mycket om bakfoten, är du tonåring fortfarande?
    Anonym (Falabella) skrev 2020-04-29 15:15:53 följande:

Nej?

Du verkar ha fått rätt mycket om bakfoten, är du tonåring fortfarande?

Nej, 38 år.

Är du en barn rumpa ?

Sex är väl det mest intima mellan två människor. Mkt fint ????.
  • Anonym (Deli)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 15:19:26 följande:
    Nej, 38 år.

Är du en barn rumpa ?

Sex är väl det mest intima mellan två människor. Mkt fint ????.
    Har du hört talas om äktenskap? Barn? Vet du vad ÄKTA kärlek är? Det är inte sex som är det finaste i ett förhållande. Du är för ytlig, inga kvinnor gillar ytliga män.
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 15:24:09 följande:

Har du hört talas om äktenskap? Barn? Vet du vad ÄKTA kärlek är? Det är inte sex som är det finaste i ett förhållande. Du är för ytlig, inga kvinnor gillar ytliga män.

Äktenskap är ju bara ett kostsamt jippo. Barn är inte heller bra för förhållandet och påverkar sexlivet sämre.

Sex är det finaste i min mening.
  • Anonym (Ytligt)

Det är fan falsk marknadsförning . Kommer ihåg en tjej ja träffade via nätet för några år sen med bara ansikts bild . snacka om att jag blev besviken när vi skulle träffas och jag insåg att hon var jätte tjock....Nej tack inga tjocka brudar för mig . På dejting sidor borde hellkropps bild och att man uppger sin vikt vara ett måste 

• Anonym (Ytligt)
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:22:57 följande:
    -Om det är sex du är ute efter så förstår jag, men söker man en partner så är det väl ingen prio?
    Klart det är en prio om man inte tänder på kvinnor som är tjocka är det väll viktigt . Eller är atraktion inte nåt du anser man bör ha mot sin partner? Jag tänder inte på överviktiga jag tycker det är avsmakligt , samma sak med min sambo vi är båda ytliga är väll vårt liv eller ska du lägga dig vilka man dejtar? 
  • Xzx
    Ja, och vissa kanske inte blir kära i tjockisar eftersom att dom inte är attraktiva? Vad är ditt problem?
  • Anonym (Ytligt)
    Hur fan vet du det? Min sambo är hur ytlig som helst och skit snygg exakt som mig . Ska vi behöva dejta tjockisar för att uppfylla nån form av kvot eller? Varför ta du åt dig över vad andra människor har för preferenser. Trampade ts på en öm tå eller kanske i ditt fall en öm hov? 
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild