• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
    Anonym (Tinder) skrev 2020-04-29 12:45:07 följande:

Och du är för lat att träffa någon utanför byhåla?

Näe, tvärtom nollåttorna är för lat för att träffa någon utanför t-bane avstånd.
  • Anonym (Tinder)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 13:16:36 följande:

Näe, tvärtom nollåttorna är för lat för att träffa någon utanför t-bane avstånd.

Är det därför dom blockar dig?
  • Anonym (QT89)

Jag är mer trött på alla tjejer som har bild på 50% av ansiktet utanför bilden och 100% boobs med i bilden. Liksom visst bröst är vackert men är det de enda dom har o erbjuda för att flirta? Är dagens kvinnor/tjejer så värdelösa på att presentera sig?

• Anonym (Jisses)
    Anonym (QT89) skrev 2020-04-29 13:40:52 följande:

Jag är mer trött på alla tjejer som har bild på 50% av ansiktet utanför bilden och 100% boobs med i bilden. Liksom visst bröst är vackert men är det de enda dom har o erbjuda för att flirta? Är dagens kvinnor/tjejer så värdelösa på att presentera sig?

Precis rätt !!
    Och samma tjejer är,om 30 år,fortfarande singlar och fortfarande lika hjärnbefriade. Tror sig vara guds gåva till mannen med omgjorda tuttar och sniglar till läppar,,
  • Xzx

Tror aldrig jag skulle höra en man gnälla över att det är för mycket tuttar - på en knullapp... "Nähä tjejer, NU är det för mycket tuttar här!! Skärpning!"

Jo, endel män gillar ju stora bröst så det är väl bra ?

Jag hör inte till den kategorin. Föredrar smala tjejer. En vanlig påklädd bild men som ändå visar hennes figur räcker. Om så är i träningskläder eller simmade jeans ...

Jo, endel män gillar ju stora bröst så det är väl bra ?

Jag hör inte till den kategorin. Föredrar smala tjejer. En vanlig påklädd bild men som ändå visar hennes figur räcker. Om så är i träningskläder eller slimmade jeans ...
  • Anonym (Deli)

Är det ett måste? Räcker det inte med att hon beskriver sin kroppsbyggnad?
    Snacka om att vara ytlig...

• Xzx
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:20:42 följande:

Jag förstår ärligt talat inte det där påhoppet om att vara ytlig?

Tinder är en knullapp. Alla har preferenser. Vad fan är ditt problem med vad andra gillar?

• Anonym (Deli)
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:20:42 följande:

-Om det är sex du är ute efter så förstår jag, men söker man en partner så är det väl ingen prio?
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild