• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • Anonym (Paulina)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:33:00 följande:

Jag har ju flera helkroppsbilder där jag löptränar och andra där man ser att jag är smal/vältränad.  

Får ju mycket likes sen jag började träna.  Så tjejer är som sagt lika ytliga.  Men de flesta är som sagt mulliga/tjocka eller bor för långt ifrån. 

Trist.
  • Anonym (jessicabiel)
    Jag har ju flera helkroppsbilder där jag löptränar och andra där man ser att jag är smal/vältränad.  
    Får ju mycket likes sen jag började träna.  Så tjejer är som sagt lika ytliga.  Men de flesta är som sagt mulliga/tjocka eller bor för långt ifrån. 
    Ja, sant. Tjejer påstår att killar är ytligare. Jag har alltid varit mer fit än tjejerna jag träffat. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 12:09:07 följande:

Finns ju inga smala tjejer där jag bor. Inte på Tinder iaf. De tjocka och mulliga verkar frodas här.

Så man hoppas det kanske gömmer sig nån bland de som saknar helkroppsbild. Hittills har det inte varit så...

Bara de är på Tinder som inte kan få något bättre.
  • Anonym (Lätt lösning)

Fast att säga att du tränar och är fit är inte samma sak som att säga att du söker en smal vältränad tjej.

Det är väl bara att du skriver det så fattar ju tjejerna vad du är ute efter och slipper slösa tid på en dejt som inte leder någonstans.

Sen kan du ju lägga ner att det inte FINNS smala där du bor, för såvida du inte bor i en extremt liten håla långt borta från närmaste by/stad så finns det definitivt smala kvinnor överallt.
    Anonym (Lätt lösning) skrev 2020-04-30 12:42:58 följande:
    Fast att säga att du tränar och är fit är inte samma sak som att säga att du söker en smal vältränad tjej.

Det är väl bara att du skriver det så fattar ju tjejerna vad du är ute efter och slipper slösa tid på en dejt som inte leder någonstans.

Sen kan du ju lägga ner att det inte FINNS smala där du bor, för såvida du inte bor i en extremt liten håla långt borta från närmaste by/stad så finns det definitivt smala kvinnor överallt.
    Kan vara så att de inte behöver Tinder.   Smala tjejer får så mycket uppmärksamhet.  Många verkar hela tiden vara i förhållanden.
  • Anonym (Lätt lösning)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:56:15 följande:

Kan vara så att de inte behöver Tinder.   Smala tjejer får så mycket uppmärksamhet.  Många verkar hela tiden vara i förhållanden.

Nej, det är dina egna fantasier. Smala singelkvinnor finns det gått om. Däremot blir nästan alla fetare i förhållanden. Gäller både kvinnor och män....
    Anonym (Lätt lösning) skrev 2020-04-30 13:08:42 följande:

Nej, det är dina egna fantasier. Smala singelkvinnor finns det gått om. Däremot blir nästan alla fetare i förhållanden. Gäller både kvinnor och män....

Om så är fallet är en partner inte bra för din hälsa. Eller så väljer man en partner som inte är bra för dig.

Kan också vara så att man inte bryr sig om att vara snygg för sin partner och har blivit för bekväm i förhållandet.
  • Mandel
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:10:04 följande:
    Näe, det är inte lätt att hitta smala över 30 år. Tyvärr verkar även många unga vara överviktiga. Även om smala är vanligare bland unga.

Jag är dock för gammal för de flesta tjejer under 25 år. Då jag snart fyller 40.
    Fast vill 40-åriga kvinnor ha en mager man?
    Har en killkompis som bantade ned sig och blev riktigt mager så till slut sa jag till honom att de flesta kvinnor i vår ålder eller att i alla fall jag inte vill ha en karl som ser ut som en pubertetsfjortis i kroppen.
    Han var normalviktig och såg bra innan och blev bara mager, gammal och rynkig liksom. Ser minst 10 år äldre ut nu!

Jag gillar inte övervikt vare sig på mig själv eller på en partner, men det får inte bli så att det är jag som har både det psykiska och fysiska övertaget! Råkar vara tämligen vältränad/stark... Är bland annat galen mtb-cyklist
    Har problem med min dominanta sida redan innan så när jag är på dejt med en mager man så blir det bara så jobbigt när det enda jag tänker på är att jag klår honom lätt i armbrytning. Eller att det är jag som får kasta mig in i slagsmål med björnarna i skogen för han blir livrädd och klättrar upp i ett träd
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (fylla)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:10:04 följande:
    Näe, det är inte lätt att hitta smala över 30 år. Tyvärr verkar även många unga vara överviktiga. Även om smala är vanligare bland unga.

Jag är dock för gammal för de flesta tjejer under 25 år. Då jag snart fyller 40.
    Du kan ju till att börja med sluta hänga på dejtningsidor och ta dig ut i verkliga livet och flörta med någon i din tycke och smak. så slipper du en massa tjockisar med endast bild på ansiktet Hahah. Kan även tillägga att man kan bli så lurad för man vet ju inte ens hur deras kroppshållning är heller, om benen är snea osv.. aja! Våga flörta i verkliga livet, kan lova att du får någon på kroken i alla fall. 
  • Anonym (Kvinna)

Har dejtat massor via nätet (träffade min man via en nätdejtingsida). Majoriteten hade inte helkroppsbilder, inte jag heller. Gick ju bra ändå.

Nu tänder ju i försig jag mer på män som har något bakom pannbenet än magrutor dock. Attraktion är mer än smal kropp, men är man bara ute efter något att stoppa kuken i rekommendera jag BC.

Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild