• Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

• Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild
  • CitronTulo
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 11:19:19 följande:
    Nej, men det blir svårt att ha sex med någon man inte ens är attraherad av...
    Vem tvingar dig?

• Anonym (Paulina)

Jag är tjej och min erfarenhet är att tjejer som har fina ansikten men rätt fula kroppar bara postar ansiktsbilder. Både på Fb, Insta och dejtingsidor. Medan tjejer sommar snygga kroppar har med foton på kroppen också.

• Anonym (Jisses)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-28 18:37:20 följande:

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

Du vill alltså ha mindre hjärna och mer utseende på tjejen?
    Är du så jävla kroppsfixerad så du inte vill lära känna tjejen ifråga?
    Du är säkert limmad framför TV när Paradise "se mig",Häxorna på beachen och dylika skit program visas...Omgjorda människor som söker bekräftelse för taskig barndom. Där har du verkligen mindre hjärna och jaa,,vandrande silicon individer och hormonstinna bäbisar,,,,,
    Men om du bara ska bomba med dom,,då har väl inte kroppsformen nån betydelse,eller? För det är som man säger,kuken har inga ögon,,,
  • Anonym (jessicabiel)
    Anonym (Paulina) skrev 2020-04-29 11:28:39 följande:

Jag är tjej och min erfarenhet är att tjejer som har fina ansikten men rätt fula kroppar bara postar ansiktsbilder. Både på Fb, Insta och dejtingsidor. Medan tjejer sommar snygga kroppar har med foton på kroppen också.

Så är det.
  • Anonym (Mansgris)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 11:25:59 följande:

Sex är väl det finaste man kan ha med en kvinna.

Du verkar vara oerhört ytlig och bara se kvinnor som sexobjekt.
  • Anonym (Lätt lösning)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-28 18:37:20 följande:

Lätt lösning. Skriv att du har krav på ett visst BMI. Så slipper tjejer som inte är smala att slösa sin tid på dig. På så vis är du ju också själv ärlig med vad som är viktigt för dig i en relation.
  • Anonym (Hourglass)

Jag har inte Tinder och skulle aldrig skaffa, däremot har jag ett anat kontaktforum för dem med specifika önskemål. Där har jag bara ansiktsbilder. Anledningen är att jag har en otroligt snygg och vältränad kropp med timglasfigur, breda höfter, stor rumpa, smal midja med 6-pack och stora naturliga bröst. Det vill jag helt enkelt inte visa för det får bara den veta som jag fattar tycke för och träffar i r l. Jag vill inte ha drägg efter mig som drägglar efter kroppen, inte för många mail, inga idiotmail som skriver "snygg kropp" utan jag vill prata online seriöst. Sedan, när jag träffas så får ju personen se kroppen (i tighta kläder). Det är liksom en belöning och tilldelas endast den speciella som jag vill träffa. Däremot så visar männen upp sina kroppar, för mig utan tröjor. Det ska vara så tycker jag - jag visar mitt ansikte och männen visar upp sina kroppar för mig nakna för att godkännas. Det blir bättre balans då.

• Anonym (Varför? *Trött*)
    Anonym (Paulina) skrev 2020-04-29 11:28:39 följande:

Verkar ju vara precis så...
  • Anonym (Nja)

Är ju så att utseendet spelar roll om man ska få attraktion och då är det ju inte så dumt om man får en korrekt bild direkt av personen så nog har TS en bra fråga...

• Anonym (Nja)

Är ju så att utseendet spelar roll om man ska få attraktion och då är det ju inte så dumt om man får en korrekt bild direkt av personen så nog har TS en bra fråga...

Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild