• Anonym (regimforum)

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Vad tycker ni om det? Om man kritiserar socialdemokraternas förflutna så tas dessa inlägg direkt bort av moderatorerna på FL men att kalla SD och deras förflutna för naztiskt är helt ok 

Anser ni andra att det är bra med ett socialdemokratiskt forum som tystar all kritik mot S . Eller anser ni som mig att alla ska vara lika och följa samma regler? 

• Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S
  • Padirac
    Anonym (Regimen) skrev 2020-08-15 14:51:30 följande:

Trög alltså.

Verkar så.. du skulle ju sluta men hänger kvar ändå.
  • Anonym (Regimen)

Det är så märkligt. Att bli brunsmetad av en som sitter och försvarar antisemitism. Det är så sjukt.

• Padirac
    Anonym (Regimen) skrev 2020-08-15 14:59:07 följande:

Det är så märkligt. Att bli brunsmetad av en som sitter och försvarar antisemitism. Det är så sjukt.

Sen när blev kritik mos SD och brun ideologi att försvara antisemitism?

Det är många led i din argumentation du hoppat över.. men det är kanske underförstått som det brukar vara
  • farman
    Padirac skrev 2020-08-15 14:25:15 följande:
    Jag skriver att du har uppfattningen att det finns nedärvda essenser och du håller med. 

Jag redogör för att tanken kommer från Fascisten och nazister Per Engdahl och är den bärande del av SDs politiska ideologi och rörelsen runt om kring dessa och deras svans.

Det är inget märkligt  - och det är inte jag som är livrädd här.. du omfattar flera ståndpunkter som finns i det fascistiska tankegodset, där den nedärvda essens är en del av detta.  Oavsett vioket parti du röstar på eller inte röstar på är detta sant.
    Hellre bli kallad falskeligen för nazist istället för islamist som v sam MP står för.
  • Padirac
    farman skrev 2020-08-15 17:16:10 följande:
    Hellre bli kallad falskeligen för nazist istället för islamist som v sam MP står för.
    Så du menar att du falskeligen anklagar V och MP för islamism? 

Jag torr du får kolla upp vad de olika politiska ideologierna står för och står bakom för att rätteligen tillskriva olika ideologier en -ism

Sen verkar du anse att nazism är bättre än islamism ..  det är i sig en märkvärdig ståndpunkt som jag bara sett hos SDs svans och vurmare, Men det kan ju vara andra skäl som gör att du värderar dessa två -ismer på det sätt du gör.   
  • Anonym
    Padirac skrev 2020-08-15 18:06:07 följande:
    Så du menar att du falskeligen anklagar V och MP för islamism? 

Jag torr du får kolla upp vad de olika politiska ideologierna står för och står bakom för att rätteligen tillskriva olika ideologier en -ism

Sen verkar du anse att nazism är bättre än islamism ..  det är i sig en märkvärdig ståndpunkt som jag bara sett hos SDs svans och vurmare, Men det kan ju vara andra skäl som gör att du värderar dessa två -ismer på det sätt du gör.   
    Vadå falskeligen?
    De vill ju ha hit en massa muslimer!
  • Padirac
    Anonym skrev 2020-08-15 18:34:17 följande:
    Vadå falskeligen?
    Det verkar vara två saker som du inte greppar - vad islam-ism är och vad V och MP vill.

Men det är säkert inte ditt fel
  • farman
    Anonym skrev 2020-08-15 18:34:17 följande:
    Vadå falskeligen?
    Jag vill att MP och V tar hit massor av islamister.
  • Anonym
    Padirac skrev 2020-08-15 21:39:51 följande:
    Det verkar vara två saker som du inte greppar - vad islam-ism är och vad V och MP vill.

Men det är säkert inte ditt fel
    Jag vet, tro mig.
    Med muslimer följer islam och islamismen ingår då i paketet.

Jag vet också att det är hopplöst att diskutera med dig så jag stannar här.
  • Padirac
    Anonym skrev 2020-08-16 10:35:26 följande:
    Jag vet, tro mig.
    Med muslimer följer islam och islamismen ingår då i paketet.

Jag vet också att det är hopplöst att diskutera med dig så jag stannar här.
    Tro mig,

SD kommer från fascism, rasism, nazism och vitmakt  - och de har ett följe, en svans och en massa vurmare som sprider deras soppa
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S