BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
GRATTIS!!!!Längtar tills jag får ett sånt tydligt svar <3
GRATTIS!!!!Längtar tills jag får ett sånt tydligt svar <3
Jag plussade idag!! De känns helt overkligt, har BIM i helgen men plusset försvann efter 20 min, men står att man inte ska läsa av efter 10 minuter. Beställt hem digitalt som jag ska ta till helgen för att få det bekräftat 100%
Tack!!! Men hur ska man tyda att plusset försvann efter 20 min??
Det är ju ett tydligt plus känns inte som spöksträck
Postade ett inlägg men det försvann tror jag? Ber om ursäkt ifall det blir dubbelt!
Kunde inte låta bli att testa efter jobbet idag, slösa ett dyrt digitalt på äl+10 är ju egentligen onödigt och det var så svagt igår på testa tidigt men... det var POSITIVT? Vet inte ens hur jag ska reagera, är i chock!

Vad har du haft för symptom?
Postade ett inlägg men det försvann tror jag? Ber om ursäkt ifall det blir dubbelt!
Kunde inte låta bli att testa efter jobbet idag, slösa ett dyrt digitalt på äl+10 är ju egentligen onödigt och det var så svagt igår på testa tidigt men... det var POSITIVT? Vet inte ens hur jag ska reagera, är i chock!

Wow så härligt! Stort GRATTIS ni som plussat!!
Wow så härligt! Stort GRATTIS ni som plussat!!