• Ölandstoka

IVF hösten/vintern 2020

Är det fler som är på g med en behandling nu till sensommaren/hösten/vintern? Vore kul att få växla tankar och funderingar.

Jag ska äntligen få börja med en behandling efter att kliniken har haft stängt sedan i mars. Det blir min tredje ivf. Har ruvat på fyra embryon totalt och det sista vi hade i frysen blev jag gravid med men fick sorgligt nog missfall vecka 10 i mars. Så nu ska jag börja om från scratch, var ett år sedan sist så jag kommer knappt ihåg hur det är :P Mens idag, första injektionen gonal-f imorgon!

• Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020
  • minnie768

Tänk att det äntligen är min tur att lägga upp en sån här bild! Ännu väldigt tidigt, ET 9/10 men ingen tvekan att jag faktiskt är gravid! Nu hoppas jag att pyret vill stanna :) vilken lycka efter 2,5 år

• Clemmentina
    minnie768 skrev 2020-10-20 08:58:29 följande:

Tänk att det äntligen är min tur att lägga upp en sån här bild! Ännu väldigt tidigt, ET 9/10 men ingen tvekan att jag faktiskt är gravid! Nu hoppas jag att pyret vill stanna :) vilken lycka efter 2,5 år

Åh vad roligt! :) Stort grattis! Håller tummarna för att allt går bra. <3
  • Ölandstoka
    Clemmentina skrev 2020-10-19 19:47:43 följande:

Hoppas verkligen att det blir omslag snart! Jag tycker också de är dyra men bättre. Brukar gå över och testa oftare när strecket ser lite starkare ut. När det digitala blir positivt är strecken i princip lika starka för mig. Får bara svaga streck på billiga tester. Tack snälla! <3

Nu fick jag en glad gubbe i morse, så FET på måndag :)
  • Ölandstoka

Grattis! :)
  • Clemmentina
    Ölandstoka skrev 2020-10-20 09:15:51 följande:

Vad härligt att höra! :) Skönt att det kom till slut. Då kör du fet på måndag och jag vul. Låt det vara en bra dag!
  • minnie768
    Clemmentina skrev 2020-10-20 09:09:22 följande:
    Åh vad roligt! :) Stort grattis! Håller tummarna för att allt går bra. <3
    Tack snälla!! Det känns som att det är lite för tidigt för att hoppas att allt ska gå hela vägen, men är oavsett överlycklig för så här långt har vi ju inte kommit innan med ens antydan till sträck.
    Nu sitter jag dock och har lite dåligt samvete för sambon ville vara med, jag har tom tjuvtestat för honom haha...
    Ölandstoka skrev 2020-10-20 09:19:38 följande:
    Grattis! :)
    Tack :)

• Enkeli

Men åhh!! Stort grattis!!! Vad glad jag blir. Vad betyder ET 9/10?
  • Sussna85
    Ölandstoka skrev 2020-10-20 09:15:51 följande:

Woop woop! Spännande :)
  • Sussna85

Åh så härligt! Grattis grattis <3 så då är du på dag +12 då efter insättning?
  • eeerica

Åh så roligt! Grattis :)
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020