• Ölandstoka

IVF hösten/vintern 2020

Är det fler som är på g med en behandling nu till sensommaren/hösten/vintern? Vore kul att få växla tankar och funderingar.

Jag ska äntligen få börja med en behandling efter att kliniken har haft stängt sedan i mars. Det blir min tredje ivf. Har ruvat på fyra embryon totalt och det sista vi hade i frysen blev jag gravid med men fick sorgligt nog missfall vecka 10 i mars. Så nu ska jag börja om från scratch, var ett år sedan sist så jag kommer knappt ihåg hur det är :P Mens idag, första injektionen gonal-f imorgon!

• Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020
  • Thessan81
    GlitterLina skrev 2020-11-24 13:22:00 följande:

Håller hårt tummarna för oss båda! Va det oxå en blastocyst? Hade du testdag i helgen? Eller blandar jag ihop det..

Det var ett 3 dagars. Ja precis på söndag har vi test dag :) håller tummarna för er med :)
  • MrsNightingale
    GlitterLina skrev 2020-11-24 12:15:48 följande:

Då va insättningen klar.

Testdag om 13 dagar. Nervöst.

3dje gången gillt nu hoppas vi.

Håller tummarna, heja er!!
  • MrsNightingale
    Thessan81 skrev 2020-11-24 13:27:29 följande:
    Det var ett 3 dagars. Ja precis på söndag har vi test dag :) håller tummarna för er med :)
    Glömde skriva att jag håller tummarna stenhårt för er med! :) 
  • MrsNightingale
  • MrsNightingale
  • Thessan81
    MrsNightingale skrev 2020-11-24 13:36:42 följande:

Tack :)
  • Thessan81
    MrsNightingale skrev 2020-11-24 13:36:42 följande:

Tack detsamma :)
  • Onemore2018

Jaha... då vet jag inte vad som hänt? Började med lutinus söndagen den 15:e. Enligt bm skulle testdag vara 2/12. Lutinus röcker endast till nu på lördag kväll, är det inte märkligt eftersom bm sa att man skulle ta lutinus tills testdagen. Vad jag räknar är alla andra som återinfört den 16/11 har testdag nu på söndag. Hur länge räcker er lutinus?

• Thessan81
    Onemore2018 skrev 2020-11-24 20:41:19 följande:

Jaha... då vet jag inte vad som hänt? Började med lutinus söndagen den 15:e. Enligt bm skulle testdag vara 2/12. Lutinus röcker endast till nu på lördag kväll, är det inte märkligt eftersom bm sa att man skulle ta lutinus tills testdagen. Vad jag räknar är alla andra som återinfört den 16/11 har testdag nu på söndag. Hur länge räcker er lutinus?

Hej jag fick 3 paket utskrivet och hade ett halvt sedan förra gången. Så ring så du får utskrivet mer. Då e du gravid ska man ju fortsätta med lutinus ett tag till. Så nu har det gått 1 och ett halvt paket lutinus för mig tar 3 gånger om dagen :) jag tror du kan testa på söndag :)
  • Thessan81
    Onemore2018 skrev 2020-11-24 20:41:19 följande:

Hej jag fick 3 paket utskrivet och hade ett halvt sedan förra gången. Så ring så du får utskrivet mer. Då e du gravid ska man ju fortsätta med lutinus ett tag till. Så nu har det gått 1 och ett halvt paket lutinus för mig tar 3 gånger om dagen :) jag tror du kan testa på söndag :)
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020