Inatt for vi till Finland,och halleluja det blåste inte så inget panikköp av flygbiljetter blev det denna gång,haha.
Har just avslutat mötet här med läkaren i Åbo. Nu är allt pratat och genomgått,nu är det bara att vänta på en donator,de kommer att börja "trilla in" i början på nästa år,jan-feb. Min sambo har oxå fått gjort DNA fragmentering på sina simmare,får se vad de resultatet blir.
Jag har hunnit tänka mycket denna natt...jag insåg att alla mina farhågor har hittills besannas,jag ber till högre makter att det inte är ett dåligt tecken.
När vi började vår ivf då i maj detta år så tänkte jag,tusan om vi inte lyckas på 3 försök,nähäpp de gjorde vi inte. Sen var nästa tanke,tänk om vi fortfarande håller på med detta när December kommer,och ja här står vi nu. Och min sista tanke var,tänk om vi nu måste ta till en donation,och vad hände lixom...så alla mina farhågor har nu blivit sanna. Nu är ju nästa...tänk om vi inte lyckas med detta heller. Försöker febrilt att slå bort den tanken,vill vara positiv,men just nu är det svårt. Att det nu blir en donerade äggcell har jag inget problem med i sig,det kommer ändå vara mitt älskade barn fullt ut,bara vi lyckas.
Jajja nu har jag fått svamla av mig lite <3
Kramar till alla kämpar härinne! <3 <3