Clemmentina skrev 2020-12-22 10:16:26 följande:
God jul alla fina! Kanske är vi en del som fortsätter ses i den här eller ny tråd 2021!?
Sussna85 - när det hände mig var jag gravid. Jag hade troligtvis druckit för mycket vatten kvällen innan jag testade. Har aldrig fått streck efter utgången tid annars. Ta ett nytt (digitalt) om någon dag eller två för att se hur det utvecklas. Håll oss uppdaterade! Håller tummarna! :)
Hej
Ny tråd 2021 låter fin fint, börjar vara svårt å orientera sig i denna är så lång ????
Äntligen har jag fått göra en insättning. Hållit upp den i 3 månader. Först urinvägsinfektion natten innan ägginsättning, månaden därpå fel dag äl som krockade med helg. Nu igår var allt rätt på plats. Hela natten har varit som ett fyrverkeri! Det växer och mullrar i bröst underliv och mage, knappt kunna sova. Hoppas det är ett gott tecken.
Såg nån skev om embryoglue/embryoblot.
Är en form av naturligt klister med ämnen som redan finns i livmodern som man sätter embryot i innan återsättning
Tanken var igår att de skull ha gjort det för mig men det hade missats. Har utöver det lutinus som jag började med 4 dagar sedan. Och igår började jag med trombyl.
Peppar peppar hoppas på att det här var vår julklapp! ????