Tiara8 skrev 2020-12-13 19:10:40 följande:
Vilken omgång var detta för dig? Nej ge absolut inte upp hoppet, det hade jag inte gjort! Tänk om det är nått där inne som ännu inte visar sig? Jag blev gravid för 2 år sedan men det visade sig inte på testdagen, först 4 dagar senare kom ett plus fram! Så jag ställer mig lite skepisk till de där "testdagarna"
Detta är andra återföring. Första försöket hade vi 3dagars embryo och nu ruvar jag på 5dagars blastocyst. Idag är det RD12, jag vet inte riktigt...i den bästa världen borde testet visat positivt redan nu. Jag tror att jag slutar med lutinus och ser ifall mensen kommer. Vi har förberett oss med att vända oss till privatklinik.
Men jag såg att du hade fått ett plus - vad roligt att höra!:)) Är så glad för alla här inne som kämpar och lyckas.
Sussna85 skrev 2020-12-13 20:07:14 följande:
Tråkigt med ett minus :( Men nej, inte är hoppet ute förens mensen är där. Ännu finns det hopp

Har läst om många som känner det där sticket...min kollega t.ex, som har gjort många ivf, flera gånger när det hr tagit sig har hon känt ett stick några dagar efter ET. Men fint att det blev en mysig lucia iaf

Det kan låta löjligt men jag blir helt rörd och tårögd (många hormoner i kroppen såklart,men också ledsen över försöket) av hur mycket pepp och hopp som ges här inne <3 jag trodde inte riktigt på att vara inne på FL, men jag kan se nu hur genuint och vilken styrkan man får av er alla här <3 tack och fantastiska kämpare är ni allihopa!