Annna84 skrev 2021-01-30 17:38:28 följande:
Tack :) detsamma!! Då är vi på exakt samma dag, jag satte också in en blastocyst igår fredag. Heja heja!!
Ang akupunkturen så hör jag så mycket olika metoder, en akupunktör som jag gått hos sa att det är viktigt att göra en behandling så nära inpå insättning och ingen behandling efter insättning (först ca 2 veckor senare) Nu gick jag till en annan kinesisk akupunktör och där rekommenderade hon att ta 7 behandlingar på raken från cykeldag 7-13. Har du hört att det är bra att göra behandling efter insättning?
Det är min mamma som utför den på mig och hon gjorde det även när vi satte in vårt barn (3dagars embryo) i stimulerad cykel!
Hon utför kinesisk medicin akupunktur så det kanske är stor skillnad mot västerländsk? Men den gången så körde vi igång några dagar innan återföringen och sedan varje dag i 1 vecka för att sedan köra på varannan dag under andra veckan tills testdagen.
Det är liknande nu men har inte gjort någonting innan vi återförde i fredags och nu gör vi varje dag i 1 vecka för att sedan köra på varannan dag under andra veckan tills testdagen :)