Annna84 skrev 2021-02-19 15:05:26 följande:
Vad bra att du är hemma och ta det lugnt nu i 2 veckor, var det pga av blödningen? Jag förstår att det känns långt kvar till nästa ultraljud och nipt, men gud så skönt när du har tagit dig över den delen. Och underbart att det lilla hjärtat slår.  
Ja, oj vad många olika metoder det ändå finns. Jag kör stimulerad cykel nu för att stödja lite extra inför insättning. På min klinik får vi även välja mellan att ta lutinus eller ta 2 sprutor ovitrelle. Jag har testat båda men tror mer på lutinus, trots kladdet :) Om jag räknar utifrån tidigare försök så borde jag få sätta in embryot den 3/3. Dagarna släpar sig framåt...
Jo det är pga av hematomet, jag längtar så att våga och kunna träna och vara aktiv. Men fick erfara häromdagen när jag var mer på gång med promenader och sparksläde med dottern att det inte funkar ännu,började blöda mera då igen. Men såklart går bäbis först.
Ja det finns verkligen en djungel av metoder,och det är ju bra förstås. Så finns det att välja mellan och som passar var och en individ:) Helt otroligt hur långt vetenskapen har kommit i detta ändå,första ivf barnet föddes väl nån gång i slutet-70 talet tror jag :) 
Nu hejjar jag starkt på dig och den lilla flingan i frysen! <3