Dhalia skrev 2021-02-26 16:39:49 följande:
Ja va inne idag och allt såg bra ut och vi startar ikväll med första dosen 187 Menopur. Ja de tycker jag du ska göra, vissa får ju börja tidigare med trombyl så de ändå rätt bra att man får trombyl vid graviditet. De är ändå bättre än inget. Ja känner ja har inget att förlora har ju ändå blivit MA utan trombyl, värre kan de inte bli.
Va jobbigt vilken CD började du med provera? Tror man borde börja cd 8 för att inte få ägglossning jag började ju själv med dem försent typ cd14 så min mens kom som för väntat och inte tidigare som dem ville.
Dem mätte även min slemhinna för hade kraftigare blödning efter hyston som ja gjorde i januari. Slemhinnan va 7-8mm på CD 2 idag. Fick börja med sprutor men någon som känner till om de kan vara dåligt?
Vad skönt att allt såg bra ut! :) Ska fråga vid första vul om det kan vara något jag kan få testa. Tror 7-8 mm är jättebra. Det är typ minimum för att få göra återföring och din ska ju växa till lite mer.
Typ cd28, haha! Supersent! Jag har ju dålig koll på min menscykel, speciellt nu efter missfallet och alla behandlingar. Brukar ha sen ägglossning och fick det kanske i veckan. Får se när mensen kommer! Det fanns inte tid för mig att starta innan mitten av mars så det är en chansning. Men det är därför jag började så sent med Provera.