Jenzia skrev 2021-03-16 08:08:09 följande:
Vad tråkigt att höra att du börjat blöda och att testet är negativt

Jävla skit! Du verkar dock hantera det rätt bra? Själv har gråtit tre dagar i rad och tyckt så synd om mig själv. Mående börjar väl stabilisera sig nu. Var hos frissan igår och fick lite vårslingor, mådde lite bättre därefter. Väldigt bra grej att boka in något som man gillar samma dag som testdag! Kan rekommenderas till alla
Är du redo att köra igen så fort du får ok av din klinik? Spänd på att se om det blir samma protokoll eller om de ändrar något. Jag tror som du, att du har alla chanser i världen att bli gravid igen med IVF!!! <3 Snart är det vår tur!
tack för stöttning och pepp

det där med frissan lät ju fantastiskt, kanske får åka in i veckan på en drop in, har ju mått rätt skit pga av kräksjukan här också men jag är nog stark och frisk om ett par dagar! då jäklar ska håret slingas!

man känner ju sig inte som fräschast i stan just nu heller liksom ;)
klart man får tycka synd om sig själv, och fundera över varför och hur etc men till slut kommer man ju landa i att man vill på't igen.. ja jag känner mig redo att köra igen, har inte blivit så värst påverkad denna omgången faktiskt. Har du pratat med din klinik redan? Vad sa de?
jag kommer inte köra samma medicin som sist då det inte verkade funka riktigt, mina blåsor växte så otroligt långsamt med Pergoveris, så GonalF får det bli. ska nog ringa kliniken nu... får återkomma med vad de säger... Kram