Pippo06 skrev 2020-08-26 08:04:21 följande:
Jag är man själv och vad jag fått berättat för mig,är att en stor del män gör ett generalfel när de väl får till en dejt. De pratar bara om sig själva tydlige. Ställer tydligen inga frågor eller visar intresse för den de dejtar. Som en gammal nasare som bara maler på. Vanligaste synpunkten man får från kvinnor. Skulle tro att desperationen gör att de bara skall sälja in sig till varje pris, men går förtvivlat fel.
Dessutom så är min erfarenhet att kvinnor gillar lite mystiska män som håller inne med en del i början? Man ger lite grann vid träffen, men inte mer. Låt kvinnan ställa frågor till dig om dig istället helt enkelt.
På sistnämnda stycket, en kille som stjälper ur sig allting på dejten och sina synder/sorger är tyvärr starka kännetecken på dålig självkänsla. Men precis som någon ovan här i tråden finns det faktiskt de herrar som BABBLAR bort dejten bara, helt enkelt. Man skall känna sig trygg i den man är och visa sig för den man är så är en personlighet att vara chattrig, ja då är det så.
Det som däremot blir fel i dejting världen och skapar en hets hos herrar är att de förväntas uppfylla massor med krav o förväntningar. Drömmar och mål stuvas om fullständigt och när dejting världen alltmer tar över livet förlorar man sig självt och skapar en deppression och desperation.
Därav är dejting en oerhörd skum verksamhet; Vad fasen vill man med alltet egentligen?!?! Sure, är man en snusmumrik boendes hemma hos mamma och inte vet vad klockan är för å kunna vakna fattar man väl att en rejäl kick/influens behövs!
Kruxet är när fullt normala herrar med bra förutsättningar för ett underbart liv inluras i att ställa om sina mål fullkomligt i livet, gör det definitivt inte lättare om någon har en diagnos.
Jag tycker vi som samhälle borde ta upp att dejting världen har tagit över mångas liv och borde hälsomässigt & socialt prioriteras, någonting är verkligen off idag! Sergels torgs krogar har invaderat vardera svensk hem och nu står portvakten framför nyllet på dig och vill se dig på hans lista 24/7... Filosofi det sista :D