• Anonym (desperata män)

Varför är män så desperata?

Nu är jag själv kille men jag förstår inte riktigt hur andra killar tänker. Jag har aldrig känt nåt stort behov att hitta partner eller att ha sex, däremot andra killar verkar vara helt besatt av detta att de till och med skiter i att ställa krav eller att de rent sagt skämmer ut sig själva. 
    Man behöver bara titta på dejtingsappar, tjejer behöver inte ens aktivt söka efter män utan männen skickar redan hundratals meddelandet till dem. Killar swiper höger på vem som helst. Vissa killar betalar till och med för särskilda dejtningsappar, där de luras på pengar av chattoperatörer i hopp på att få napp. Man skäms ju nästan att vara kille när man ser hur desperata andra killar är, jag skulle nästan kunna kalla dem för patestiska.
    Jag undrar hur ni kvinnor ser på detta, är desperata killar avtändande?

• Svar på tråden Varför är män så desperata?
  • Anonym (Lilo)
    Anonym (ManAvRättaVirket) skrev 2020-08-18 09:22:47 följande:
    Ni tillhör en minoritet.
    Om inga kvinnor hade sex med manliga oskulder, hur skulle de nånsin bli något annat än oskulder menar du?

Har du knutit kringla på hjärnan eller?
  • Anonym (Män har större sexdrift)
    BombayPizza skrev 2020-08-18 16:00:17 följande:

Är också INTJ. Knappt 1 procent av kvinnorna är tydligen så klart att utvalet är väldigt litet.

Vad är INTJ?
  • Anonym (ManAvRättaVirket)
    Anonym (Lilo) skrev 2020-08-21 19:53:31 följande:
    Om inga kvinnor hade sex med manliga oskulder, hur skulle de nånsin bli något annat än oskulder menar du?

Har du knutit kringla på hjärnan eller?
    De flesta tjejer/kvinnor vill inte ligga med oskulder. De som vill det är få. En minoritet.
  • BombayPizza
    Anonym (Män har större sexdrift) skrev 2020-08-22 09:21:32 följande:

Vad är INTJ?

Googla 16 personalities
  • Anonym (Skillnad)
    BombayPizza skrev 2020-08-22 11:45:14 följande:
    Googla 16 personalities
    Nja, googla hellre Myers-Briggs Type Indicator. Det är Isabell Myers och Katherine C Briggs som "uppfann" de här olika personlighetstyperna.

ESTJ här förresten.
  • Anonym (¥¥¥)

Är det någon som kan förklara varför men är så desperata men ändå så jävla otacksamma över att ha en kvinna?

• Anonym (Skillnad)
    Anonym (¥¥¥) skrev 2020-08-24 22:37:12 följande:

Är det någon som kan förklara varför men är så desperata men ändå så jävla otacksamma över att ha en kvinna?

Dra inte alla män över en kam, är du snäll. Det finns gott om män som är väldigt tacksamma över att ha en kvinna.
  • Anonym (Fyluren)

Det spiller över på båda sidor, har chattat med tjejer som vart desperata på chatt form OCH på dejt. Är något man märker fort, bästa dejten är när man verkligen låter det ta sin tid säg 2-6 månader av div samtal men det kräver att båda verkligen hänger i, tjejer känns rätt så kassa på detta.

Hur som till ämnet, män har ett högre sexuellt driv, sorry det bara är så biologiskt kära bro's! Tjejer kör med en rejäl kommandocentral på dejtingsajter så blir inte mer än "hej kul, vad gör du nu?", tyst 2 dygn,"vad roligt :)" så om detta inte frustrerar killar så vet jag inte alls faktiskt?!

Lösningen för killar och slippa ekorrhjulet tinder etc är å sätta ett mål i livet och jobba mot det. Dejter känns som att de försöker omdefinera målen hela tiden så pass att självkänslan tok dyker så.

• Anonym (gg)
    Anonym (Lena) skrev 2020-08-18 12:21:59 följande:
    INTJ personlighet här med! :)

INFP här. Har aldrig träffat någon som fått det i verkligheten, förutom min son :)
  • Anonym (Sällsynt)

Jag är ENTJ, visste inte att det var den mest sällsynta profilen för kvinnor. Är det därför jag känner mig udda och annorlunda tillsammans med kvinnor? Hmmm

Svar på tråden Varför är män så desperata?