• Anonym (desperata män)

Varför är män så desperata?

Nu är jag själv kille men jag förstår inte riktigt hur andra killar tänker. Jag har aldrig känt nåt stort behov att hitta partner eller att ha sex, däremot andra killar verkar vara helt besatt av detta att de till och med skiter i att ställa krav eller att de rent sagt skämmer ut sig själva. 
    Man behöver bara titta på dejtingsappar, tjejer behöver inte ens aktivt söka efter män utan männen skickar redan hundratals meddelandet till dem. Killar swiper höger på vem som helst. Vissa killar betalar till och med för särskilda dejtningsappar, där de luras på pengar av chattoperatörer i hopp på att få napp. Man skäms ju nästan att vara kille när man ser hur desperata andra killar är, jag skulle nästan kunna kalla dem för patestiska.
    Jag undrar hur ni kvinnor ser på detta, är desperata killar avtändande?

• Svar på tråden Varför är män så desperata?
  • Sogol

För att dejtingmarknaden är tjejernas marknad. Tjejer kan i stort sett välja och vraka. Detta gör att många män sänker sin standrad bara de får ligga. Även kvinnor som i många mäns ögon är oattraktiva. Länkar nedan ett experiment där man skapade en fejkprofil på dejtingsidan Plenty of fish med en kvinna som är oattraktiv i de flesta mäns ögon. Rejält överviktig, har grisnäsa, och mycket behåring. Men "hon" fick gott om meddelanden från desperata män ändå. 

https://www.stevejabba.com/fake-pof-profile-experiment-male-thirst/

• Anonym (¥¥¥)
    Sogol skrev 2020-08-16 01:43:26 följande:

För att dejtingmarknaden är tjejernas marknad. Tjejer kan i stort sett välja och vraka. Detta gör att många män sänker sin standrad bara de får ligga. Även kvinnor som i många mäns ögon är oattraktiva. Länkar nedan ett experiment där man skapade en fejkprofil på dejtingsidan Plenty of fish med en kvinna som är oattraktiv i de flesta mäns ögon. Rejält överviktig, har grisnäsa, och mycket behåring. Men "hon" fick gott om meddelanden från desperata män ändå. 

www.stevejabba.com/fake-pof-profile-experiment-male-thirst/

Usch! Därför är det så jävla svårt som kvinna att sålla ut vem som är en bra, vettig kille med seriöst intresse att satsa på från grisar som skulle betala för att ligga med precis vem som helst. Männen skulle säkert till och med BETALAT för att ligga med fakeprofilen om hon fanns, är min cyniska slutsats.
  • Anonym (Lilo)

Då har väl du TS blivit begåvad med mer måttlig drift och/eller bättre impulskontroll, helt enkelt.

Min man är likadan. Han matchar mitt sexbehov, men blir aldrig jobbig. Han föredrar dock långa sessioner med mycket accessoarer så sammantaget har vi säkert sex lika mycket tid som de som bara kör en snabbis på morgonen/bolibompasex.

En vän känner däremot att hon måste ställa upp någon extra gång varje vecka för husfridens skull, annars blir hennes man helt odräglig att ha runt sig (det är alltså hennes egna ord och analys, han vet inte om att hon bara "ställer upp" för att han inte ska vara så grinig mot familjen).

• Anonym (Desperat(?))

Ja säg det. Efter att ha blivit konstant nobbad i över 10 år så börjar man onekligen känna en viss desperation. Vilket naturligtvis bara är kontraproduktivt men känns ändå som oundvikligt.

• riversnroads
    Anonym (desperata män) skrev 2020-08-14 16:43:55 följande:

Nu är jag själv kille men jag förstår inte riktigt hur andra killar tänker. Jag har aldrig känt nåt stort behov att hitta partner eller att h

a sex, däremot andra killar verkar vara helt besatt av detta att de till och med skiter i att ställa krav eller att de rent sagt skämmer ut sig själva. 

Man behöver bara titta på dejtingsappar, tjejer behöver inte ens aktivt söka efter män utan männen skickar redan hundratals meddelandet till dem. Killar swiper höger på vem som helst. Vissa killar betalar till och med för särskilda dejtningsappar, där de luras på pengar av chattoperatörer i hopp på att få napp. Man skäms ju nästan att vara kille när man ser hur desperata andra killar är, jag skulle nästan kunna kalla dem för patestiska.

Jag undrar hur ni kvinnor ser på detta, är desperata killar avtändande?

Det finns en tråd på fl, med en bild på en mage och bröst och ingenting mer. Tråden handlar om ts är tillräckligt snygg för att dejta.

Män har i tråden i princip friat trots att varken bild på ansikte eller närmare kännedom om personens egenskaper och intressen finns. Jag blev helt häpen hur män kan vara så galet desperata. Mina krav är vägledande och de kommer aldrig förkastas för att jag ex ser en dickpic. Finns dessutom hur många vackra män som helst som utseendemässigt fyller mina preferenser men personlighetsmässigt är de rötna.

Patetiskt är rätt ord.

Och bra att det här adresseras av en man till andra män.
  • Anonym (desperata män)
    Sogol skrev 2020-08-16 01:43:26 följande:

https://www.stevejabba.com/fake-pof-profile-experiment-male-thirst/

Hemskt att man bor på samma planet som dessa idioter. När jag ser såna män så skäms jag över att vara man. Hur kan man förnedra sig själv på det här viset.
  • BombayPizza

Vad menar du med att "vissa betalar för speciella dejtingappar"?

De flesta seriösa dejting-appar/sidor kostar pengar ja. Jag tvivlar dock på att det sitter "operatörer" på dessa tjänster enbart för att lura män. Givetvis smyger det in fejkkonton, bottar m.m. Men jag hoppas och tror att de allra flesta användare är seriösa singlar.

Tyvärr är det som det nämnts tidigare att det är väldigt svårt att hitta nån på en dejtingtjänst, även om man betalar "premiumabonnemang". Detta resulterar i en ökande mängd män som "aldrig" får ligga.

Så därför väljer vissa av dessa män att ragga på allt som rör sig. Jag vet inte riktigt hur många det är men av alla singelmän som har svårt att träffa nån så är de förhoppningsvis i minioritet. De flesta väljer nog att fokusera på karriären, en hobby eller liknande.

Jag anser mig själv inte vara desperat, men jag förstår de män som blir det. Jag har för tillfället så gott som inga förhoppningar att träffa nån, utan försöker istället leva mitt liv och träffa nån på det naturliga sättet. Om jag nu aldrig kommer att få känna kärlek och ha sex så må det så vara. Inget man önskar sig förstås, men jag har accepterat att det är min lott i livet.

• Anonym (desperata män)

Lite taskigt att använda ett foto på nån främmande människa, men den är videon visar exakt samma sak som nämns i artikeln.

">

Desperata män som gör allt för att kunna doppa snoppen i en tjej. 

• Anonym (Lilo)

Fast det finns ju de som direkt dänder på fetma också. 

En jag känner blev uppraggad av en man som sa "Du skulle klä väldigt bra i att väga 100 kilo..."

Inte direkt det man vill höra när man är 30 och max lite mullig kanske, men okej...

• Anonym (fake)
    Anonym (desperata män) skrev 2020-08-16 14:15:40 följande:

Lite taskigt att använda ett foto på nån främmande människa, men den är videon visar exakt samma sak som nämns i artikeln.

">

Desperata män som gör allt för att kunna doppa snoppen i en tjej. 

Denna video säger ju ingenting om det egentliga mötena och hur många som skulle fullfölja experimentet. Killar på dejtingsidor vill sällan träffas men chattar gärna för att slå ihjäl lite tid och få bekräftelse.

Men herregud så många mycket snygga killar det finns i Los Angeles än Sverige!!!
Svar på tråden Varför är män så desperata?