• Anonym (desperata män)

Varför är män så desperata?

Nu är jag själv kille men jag förstår inte riktigt hur andra killar tänker. Jag har aldrig känt nåt stort behov att hitta partner eller att ha sex, däremot andra killar verkar vara helt besatt av detta att de till och med skiter i att ställa krav eller att de rent sagt skämmer ut sig själva. 
    Man behöver bara titta på dejtingsappar, tjejer behöver inte ens aktivt söka efter män utan männen skickar redan hundratals meddelandet till dem. Killar swiper höger på vem som helst. Vissa killar betalar till och med för särskilda dejtningsappar, där de luras på pengar av chattoperatörer i hopp på att få napp. Man skäms ju nästan att vara kille när man ser hur desperata andra killar är, jag skulle nästan kunna kalla dem för patestiska.
    Jag undrar hur ni kvinnor ser på detta, är desperata killar avtändande?

• Svar på tråden Varför är män så desperata?
  • Anonym (Lena)
    Sogol skrev 2020-08-18 00:31:47 följande:

Nej så är det. Män som är utanför har ofta svårt att passa in i sociala sammanhang. Har man INTJ personlighet så tillhör man en väldigt liten minoritet, och kan ha svårt att hitta likasinnande. Medan de med extroverta personlighetsdrag kan passa in i nästan vilket socialt sammanhang som helst. 

INTJ personlighet här med! :)
  • Sogol
    Friger skrev 2020-08-18 11:09:48 följande:

Nä, vem tusan har sagt att kvinnor alltid gör bra val när det gäller män? Att man är falsk, ett svin, ett rövhål, lögnaktig, otrogen, och fördärvlig i största allmänhet brukar inte vara något problem. Lova bot och bättring. Tack vare dig har jag skådat ljuset!

Man får akta sig för att vara en självömkande avundsjuk tråkmåns bara. Vem  orkar lyssna sig igenom en predikan om hur den perfekta människan ska leva under varje dejt?

Precis! Det skulle inte förvåna mig om Elliot Rodgers hade fått massor med beundrarbrev om han hade överlevt och hamnar i fängelse. Bättre ökänd än okänd. Ted Bundy och andra seriemördare får ju massor av kvinnor. Det är bevis nog att kvinnor inte alltid gör bra val när det gäller sexualpartner.
  • Sogol
    Anonym (Lena) skrev 2020-08-18 12:21:59 följande:

INTJ personlighet här med! :)

Aha där ser man. Vi skulle kanske gå på dejt då.:)
  • Danne007

Jag är med på BC och där ser man hur desperata killarna är ... synd ... när man ska komma i kontakt med en kvinna eller en tjej då blir det nästan omöjligt på grund av att HON får flera hundra meddelande... och flera tjejer hade skrivit till mig att dem känner BC som en godispåse ^_^ de loggar in och väljer BARA han som matchar deras sökning, men trots allt då blir deras mejl bombade med meddelande... jag själv hade träffat några tjejer och de berättade hur killarna beter sig där :/

• BombayPizza

Är också INTJ. Knappt 1 procent av kvinnorna är tydligen så klart att utvalet är väldigt litet.

• Anonym (Lena)
    BombayPizza skrev 2020-08-18 16:00:17 följande:

Är också INTJ. Knappt 1 procent av kvinnorna är tydligen så klart att utvalet är väldigt litet.

Jag känner två INTJ kvinnor i min bekantskapskrets så 1% låter väldigt lite men du har säkert koll på statistik. Däremot har jag aldrig träffat en INTJ man vad jag vet.
  • Anonym (Urk)
    Bjoer skrev 2020-08-18 10:45:30 följande:

Ingen har rätt att bli hörd eller respekterad. Det betyder inte att det inte är ett problem när andra påstår vad ni egentligen tycker (även om du inte kan hävda att du vet vad andra kvinnor tycker mer än vad män kan hävda det). Men när man kommer och säger "Vilken rätt har du att ha åsikter..." då är man ute på jävligt djupt vatten.

Har ingen rätt att bli hörd och respekterad? Det är en mänsklig rättighet att få leva fritt och som man själv vill (så länge det inte skadar andra). Vilket kräver att andra lyssnar och respekterar det jag säger, tex att jag inte vill bli jagad.

Jag vet inte vad andra kvinnor egentligen tycker nej, men jag har tillräckligt mycket vett att lyssna på vad de faktiskt säger och rätta mig efter det.

Uttrycket "vilken rätt att ha åsikter" kanske är fel, men ärligt talat anser jag att, att kvinnors gränser och vilja inte respekteras är ett mycket större problem!
  • Anonym (Lena)

[quote=80593255][quote-nick]BombayPizza skrev 2020-08-19 06:57:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Svart på vitt.

Svar på tråden Varför är män så desperata?