Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.
Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.
Porrens påverkan på normer? Ok, så porren skulle göra så att hemmafruar måste knulla de hantverkare som jobbar i deras hem menar du? Eller enligt något annat rollspel porrfilmerna har? Är det bara män som blir påverkade av porr eller kan även kvinnor bli det?
Huruvida porr sänder signaler eller inte kan man väl fundera över. Porren tillfredställer bara de olika intressen som finns inom det sexuella området. Det finns olika preferenser inom sex och därför olika behov som behöver tillfredsställas. Du har svårt att förstå varför någon kvinna skulle vilja vara sexuellt undergiven för att du inte har den läggningen själv. För de kvinnor (eller män) som har den läggningen så har de ett behov av att få leva ut den sidan, oavsett vad du anser om saken. Det du och många andra inte verkar förstå att den som har den verkliga makten i ett dom/ug-förhållande är den undergivne - vill inte den undergivne överlämna sig till den dominante så blir det ingenting eftersom allt bygger på fri vilja. Det är bara idioter som skulle tvinga någon till något den inte vill - det är dessutom övergrepp, vilket är olagligt.
Du har ingen som helst aning om min kvinnosyn. Min fru är den som kallar sig ?kvinna? i tråden. Mitt nick här kopplar till henne, om du tänker efter lite. Den meningen hänvisar till det hon skrev tidigare i tråden. Kolla det så kanske du fattar...
SMSade nyss med mi n KK för att kolla lite. Blev lite fundersam på hur hon upplever att jag munknullar henne. När vi startade vår "grej" var hon mkt oerfaren och försummad. Men hon har vaknat upp och tillsammans har vi tagit fram hennes fantastiska sexualitet. Tidigt så frågade jag om munknull, och hon sa då att hon nog inte var mkt för det. Rädd att få panik över att inte kunna andas och kväljningar etc... Sen har vi ändå gjort det, kommit naturligt. Men funderade på om hon helt enkelt bara ställer upp. Fick svar på mitt sms: "Älskar känslan, önskar du var här nu och bara tog tag i mitt hår och körde in den. Trodde inte det förut, men nu..."
Så verkar ju funka!
Nej, hon är inte ett fantasifoster....
Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.
Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.
Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.
Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(
Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.
Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.
Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.
Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.
Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(
Nej verkligen inte det minsta! Känns som ett övergrepp. Förnedring. Något som yngre kvinnor luras tro är normalt eller extra krydda. Precis som analsex.
Kom även att tänka på en dokumentär jag såg där de intervjuade kvinnliga porrstjärnor. Det värsta de visste var när männen skulle spruta dem i ansiktet.. Inte skönt få i ögonen precis.. och hela sminket och håret var förstört.
Håller helt med Nej! om att många svar från "kvinnor" är uppenbart från män. Som tagna ur sexnoveller. Gärna med förhärligande av det manliga könet. Ord som Kuk, fitta, knulla, kåt. används frekvent.
Har själv fått påtryckningar från några karlar om vad som är "normalt", "alla gör det". Om strypsex, rollspel med incestuösa och pedofila inslag osv. Kan säga att det blev inget mer där inte mer än ett höjt ögonbryn och mest troligt illa dolt uttryck av äckel i mitt ansikte.