Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Chattar mycket med män på nätet men även träffar irl.
Jo det är ofta dom skriver att dom vill munknulla mej och verkar vara en vanlig vår dröm som jag inte förstår tjusningen av.
Men jag tycker ibland att det är ett kul socialt experiment att ha en chatt som spårar in på deras fantasier och jag i chatten spelar med i tex munknullning mm. Jag även testar o levererar mina fantasier för att se hur dom accepteras. Problemet blir om det senare ska bli ett äkta möte och jag måste korrigera saker jag inte vill göra.
Men jag har förståelse för alla kinky typer av sex då jag vet dom som gillar saker jag bara trodde var fejk.
Jag misstänker att åtminstone de manliga munknullsfantasterna har missuppfattat något fundamentalt.
Jag föreslår ett test om ni har en partner som ställer upp på detta. Ställ ett tidtagarur och sedan munknulla er partner. Stoppa klockan efter du kommit.
Vila en dag eller två, ställ en klocka och din partner suger av dig. Stoppa klockan efter att du kommit.
Jag tror (Kan ju inte veta såhär på förhand) att dag två fick dig att komma betydligt fortare än dag 1, vilket indikerar att munknullande är kraftigt överskattat.
Som bonus kan du titta på tiden från dag 1, och dra slutsatser om hur jobbigt det skulle vara att få en penis nedkörd i halsen om och om igen under den tiden.
Och jag tror du missförstår, du tänker att det handlar om kvinnor som uttryckligen säger nej till att ställa upp på saker män vill göra men det är inte det jag syftar på, utan alla de kvinnor som går med på saker som de egentligen inte vill men inte VÅGAR säga nej till då normen ser ut som så att om de inte ställer upp på saker för att behaga männen de har sex med så är de tråkiga och dåliga i sängen.
DET är ett stort samhällsproblem! Normaliseringen av kvinnoförnedrande sex pga porrens inverkan.
Jag anser att skuldbeläggning av vissa sexuella aktiviteter är ett betydligt större problem än vad folk väljer att pyssla med.
Jaja du får köra på som du vill som tur är ;)
Nej. var påstod "(Kvinna med porrskadad man)" det att det skulle handla om henne?
Hon har inte heller förneka någon s.k norm heller.
Och "(Kvinna med porrskadad man)" har ju rätt i det hon skriver i inlägget, hon skriver ju b.la detta, jag citerar från inlägg #129:
Tvärtom har vi ju sagt att det alltid ska ske av fri vilja av båda två?
(slut citat)
Så vart ville du komma med ditt svar? Förutom då att du bevisar att du inte läser vad "(Kvinna med porrskadad man)" faktisk skriver.
Munknull, en kuk långt ner i halsen, analsex.
Jag håller helt med.
Jag håller helt med.
Nullar munkar överhuvudtaget?
Har alltid gått på bilden av dem som ganska spartanska när det gäller teknik och att de flesta inte kan programmera alls.
Nullar munkar överhuvudtaget?
Har alltid gått på bilden av dem som ganska spartanska när det gäller teknik och att de flesta inte kan programmera alls.
Jag misstänker att åtminstone de manliga munknullsfantasterna har missuppfattat något fundamentalt.
Jag föreslår ett test om ni har en partner som ställer upp på detta. Ställ ett tidtagarur och sedan munknulla er partner. Stoppa klockan efter du kommit.
Vila en dag eller två, ställ en klocka och din partner suger av dig. Stoppa klockan efter att du kommit.
Jag tror (Kan ju inte veta såhär på förhand) att dag två fick dig att komma betydligt fortare än dag 1, vilket indikerar att munknullande är kraftigt överskattat.
Som bonus kan du titta på tiden från dag 1, och dra slutsatser om hur jobbigt det skulle vara att få en penis nedkörd i halsen om och om igen under den tiden.
Jag tror att orsaken till varför jag och fler med mig reagerar starkt på detta och dyl ämnen är för att vi blivit utsatta för vad som kan beskrivas som övergrepp utan uttalade "nej". I exempelvis nära relationer. Blev som tonåring själv tillsammans med en man 12 år äldre än mig med ett sexmissbruk.. Han slog tom vårt gemensamma barn om hen inte somnade nog snabbt då denne ville ha sex med mig. Var även utsatt för övergrepp som barn.. Oavsett så vill jag påminna yngre (och äldre) kvinnor om vad de inte behöver ställa upp på. Vad son inte "alla" gör. För det sätter djupa spår att göra sånt man inte vill. Pstd i sängen är ingen höjdare om man säger så.
Jag tror att orsaken till varför jag och fler med mig reagerar starkt på detta och dyl ämnen är för att vi blivit utsatta för vad som kan beskrivas som övergrepp utan uttalade "nej". I exempelvis nära relationer. Blev som tonåring själv tillsammans med en man 12 år äldre än mig med ett sexmissbruk.. Han slog tom vårt gemensamma barn om hen inte somnade nog snabbt då denne ville ha sex med mig. Var även utsatt för övergrepp som barn.. Oavsett så vill jag påminna yngre (och äldre) kvinnor om vad de inte behöver ställa upp på. Vad son inte "alla" gör. För det sätter djupa spår att göra sånt man inte vill. Pstd i sängen är ingen höjdare om man säger så.
För mig är det något som växt fram. Har alltid gillat oralsex och älskar att suga. Blir otroligt kåt av just det. Finns inget härligare än att se sin partner att njuta.
Träffade en man med lite större kuk än vad jag hade varit van med och tillsammans med honom började jag utforska lite mer avancerad sex. Att bli munknullad/ halsknullad är otroligt upphetsande. Har alltid gillat och fått många orgasmer på egen hand då jag håller andan. Det är som om orgasmen förstärks. Sen att jobba med kräkreflexerna ser jag som en utmaning.
När man läser här i tråden så förstår jag att det finns en viss uppfattning att det skulle vara förnedrande. Min egen erfarenhet är snarare tvärt om. Det handlar om närhet och en oerhörd tillit. Det är otrolig intimt och båda parter ger sig hän på ett fantastiskt skönt sätt.
Och vem är vi om vi tar oss rätt att döma andra och tala om vad som är rätt och vad som är fel. Det tycker jag är förnedrande.