• Svar på tråden Munknull
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 18:04:13 följande:

Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.

Jag är kvinna och jag gillar absolut att bli munknullad. Gillar att bli dominerad och blir superkåt om min man munknullar mig. Det är något vi har börjat göra på mitt initiativ- inte min mans. Öppna ögonen och inse att vi gillar olika saker.
  • Anonym (Meränvanilj)

Prova kanske? You may like it.... Flört

• Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:11:33 följande:

Majoriteten av kvinnorna gillar faktiskt inte det, även om män vill tro annat.

www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald

Det finns många kvinnor som faktiskt tycker om det jo. Bara för att inte du gör det själv betyder det inte att det inte finns de som gör det. Det är jäkligt otrevligt att sitta och shama kvinnor som njuter av hårdare sex
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 20:24:14 följande:

Det finns många kvinnor som faktiskt tycker om det jo. Bara för att inte du gör det själv betyder det inte att det inte finns de som gör det. Det är jäkligt otrevligt att sitta och shama kvinnor som njuter av hårdare sex

Kolla på videon och återkom sedan.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:18:03 följande:

Det är ju en annan sak än smisk, analsex och djupa avsugningar som var det vi diskuterade...

Smisk, analsex och munknull har jag som kvinna introducerat i mitt och min sambos sexliv. Varför skulle inga kvinnor njuta av det?
  • Anonym (Dominant)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 20:20:29 följande:

Jag har en teori om att såna som jag och "dominant" här i tråden drar till sig UG på nåt undermedvetet sätt. Det roliga är att fina flickor som "Aldrig" skulle gör nåt sånt är i sjunde himlen när man hårdknullat dem med fasthållning och lite lagom hårdhänthet. 

Den som opponerar sig är så välkommen att höra av sig för ett test! 

Mycket bra skrivet!
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 20:26:23 följande:

Smisk, analsex och munknull har jag som kvinna introducerat i mitt och min sambos sexliv. Varför skulle inga kvinnor njuta av det?

För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:26:02 följande:

Kolla på videon och återkom sedan.

Det finns helt klart unga kvinnor tex som har sex de tror att de förväntas ha. Det betyder inte att det inte finns kvinnor som gillar och njuter av tex analsex, smisk, hårda tag mm. Jag är 45 år, vet vad jag tänder på och njuter av. Jag skiljde mig från min exman mycket pga att jag saknade så mycket i vårt sexliv - bland annat att jag ville ha en dominant man och ville ha hårdare sex. Väldigt många av mina kvinnlig vänner tycker om sådana inslag och efterfrågar det själva i sitt sexliv - de är alla 40 + och vet vad de gillar - helt utan att någon annan efterfrågar det
  • Anonym (Meränvanilj)

Har du samma känsla? Har sen tonåren mest haft tjejer/kvinnor som är rejält undergivna. Och sällan att det varit uttalat först, förutom ibland då, men liksom ger sig självt.... Antingen är 90% av kvinnorna UG eller så dras dom till en på nåt sätt. Man vill ju gärna inbilla sig att man är alfa, men är nog önsketänk. Mer att båda sänder ut signaler som vårt undermedvetna snappar upp.....

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 20:32:19 följande:

Har du samma känsla? Har sen tonåren mest haft tjejer/kvinnor som är rejält undergivna. Och sällan att det varit uttalat först, förutom ibland då, men liksom ger sig självt.... Antingen är 90% av kvinnorna UG eller så dras dom till en på nåt sätt. Man vill ju gärna inbilla sig att man är alfa, men är nog önsketänk. Mer att båda sänder ut signaler som vårt undermedvetna snappar upp.....

Det var till "dominant", missade citera
Svar på tråden Munknull