Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...
Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.
Prova kanske? You may like it.... 
Majoriteten av kvinnorna gillar faktiskt inte det, även om män vill tro annat.
www.svtplay.se/video/29217442/veckans-brott/veckans-brott-kan-porren-forklara-unga-mans-sexuella-vald
Det finns många kvinnor som faktiskt tycker om det jo. Bara för att inte du gör det själv betyder det inte att det inte finns de som gör det. Det är jäkligt otrevligt att sitta och shama kvinnor som njuter av hårdare sex
Det är ju en annan sak än smisk, analsex och djupa avsugningar som var det vi diskuterade...
Jag har en teori om att såna som jag och "dominant" här i tråden drar till sig UG på nåt undermedvetet sätt. Det roliga är att fina flickor som "Aldrig" skulle gör nåt sånt är i sjunde himlen när man hårdknullat dem med fasthållning och lite lagom hårdhänthet.
Den som opponerar sig är så välkommen att höra av sig för ett test!
Smisk, analsex och munknull har jag som kvinna introducerat i mitt och min sambos sexliv. Varför skulle inga kvinnor njuta av det?
Kolla på videon och återkom sedan.
Har du samma känsla? Har sen tonåren mest haft tjejer/kvinnor som är rejält undergivna. Och sällan att det varit uttalat först, förutom ibland då, men liksom ger sig självt.... Antingen är 90% av kvinnorna UG eller så dras dom till en på nåt sätt. Man vill ju gärna inbilla sig att man är alfa, men är nog önsketänk. Mer att båda sänder ut signaler som vårt undermedvetna snappar upp.....
Har du samma känsla? Har sen tonåren mest haft tjejer/kvinnor som är rejält undergivna. Och sällan att det varit uttalat först, förutom ibland då, men liksom ger sig självt.... Antingen är 90% av kvinnorna UG eller så dras dom till en på nåt sätt. Man vill ju gärna inbilla sig att man är alfa, men är nog önsketänk. Mer att båda sänder ut signaler som vårt undermedvetna snappar upp.....