Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Vi kan väl gå tillbaks till TS:s fråga: Gillar kvinnor att bli munknullade?
Svaret är (som vanligt): ja en del gör det.
Eller om man så vill: nej, en del gör det inte
Det är vanligt att män utger sig för att vara kvinnor i sex &samlevnadsdelen, finns mängder av runkinlägg skrivna av män. Väldigt många gillar INTE det.
Hur är det "Gillar"? Har du nån som tar hand om dig ordentligt? Fan, man måste ju fråga...
Går väl inte att PMa anonym signatur?
Ja, jag gillar.
Jag är en kvinna, 40 år.
Försöker få min man att börja med det, efter mer än tio år tillsammans och två barn ihop.
Han vågar inte riktigt, slutar snabbt för han säger att det ser ut som att jag lider då.
Jag gillar att bli munknullad. Älskar att ligga på rygg på sängen med huvudet hängande utanför sängkanten och bli knullad i munnen av min man. Älskar när han drar sig ur några sekunder och jag ser hans härliga kuk svaja ovanför mitt ansikte, för att sedan få känna hur den fyller min mun och mitt svalg igen.
Har förresten berättat om den här tråden för min man och han kom precis och gav mig en puss och sa lekfullt och med ett brett leende: ?Ska du få lite kuk i halsen ikväll då?? Så nu längtar jag :) Tur att min man är ?porrskadad? och att jag är ?onormal?. Vilket tråkigt sexliv vi hade haft annars! :D
Jag gillar att bli munknullad. Älskar att ligga på rygg på sängen med huvudet hängande utanför sängkanten och bli knullad i munnen av min man. Älskar när han drar sig ur några sekunder och jag ser hans härliga kuk svaja ovanför mitt ansikte, för att sedan få känna hur den fyller min mun och mitt svalg igen.
Har förresten berättat om den här tråden för min man och han kom precis och gav mig en puss och sa lekfullt och med ett brett leende: ?Ska du få lite kuk i halsen ikväll då?? Så nu längtar jag :) Tur att min man är ?porrskadad? och att jag är ?onormal?. Vilket tråkigt sexliv vi hade haft annars! :D
Jag vet att dom är män eftersom flera försagt sig i trådarna. Samt att man märker ganska snabbt vilka trådar som är seriösa och vilka som är runktrådar som enbart är skrivna i syfte att fiska inlägg som de kan runka till. Tex så vill de ofta att man ska skriva detaljerat om senaste gången man hade sex eller liknande.
Män uttrycker sig ofta på ett annat sätt än kvinnor också, vilket gör trådarna väldigt genomskinliga. Dessa trådar brukar det vara fler än jag som reagerar på.