• Svar på tråden Munknull
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-22 22:41:22 följande:

Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.

Jag spyr inte eller kan inte andas - jag blir otroligt kåt. Jag gillar det och ber om det. Det är du som är sjuk och dömande
  • Anonym (Förvisso hetero och man, men...)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-22 23:07:18 följande:
    En
    Anonym (Förvisso hetero och man, men...) skrev 2020-12-22 20:31:24 följande:

Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.

Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.

Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.

Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(

Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.

En man som kallar sitt kön penis är så otroligt avtändande - du lever troligtvis inte i samma verklighet som oss som gillar hårdare sex. Hade min man sagt att han ville stoppa sin penis i min vagina hade jag torkat ihop för alltid - så avtändande
    Vagina är ett fint ord, låter vackert. Hade du sagt "vill du stoppa din penis i min vagina?" hade jag inte blivit det minsta avtänd, tvärtom.

Penis är det kliniska namnet. Jag gillar min penis, den förändras inte av att jag kallar den kuk, balle, snopp eller ens pillevipp.

Jag gillar inte hårdare sex, men är ok med det om du propsar på det. Det hårdaste jag vill göra är att ta en kvinna jag tycker om försiktigt i analen. Så långt sträcker sig min "kinkyness". Jag gillar inte våld (annat än om det är nödvändigt) och har inte kopplingen mellan våld och sex.

• Anonym (Man)

Min kk älskar munknull. Hon föredrar det framför att suga som vanligt och säger att det är så mycket lättare att bara ligga ned och gapa haha! Var lite ovant i början, men gillar det nu! Men skulle aldrig komma på tanken att göra det med någon som inte verkligen är sugen på det...

• Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-22 23:12:13 följande:
    Nu finns det uven hel del kvinnor som gillar munknull och analsex och smisk tex. Bara för att du inte gör det innebär det inte att alla kvinnor ogillar det. Analsex är det många kvinnor som njuter av, antagligen många fler än du tror.

Jag är inte yngre, är 40+. I stort det alla mina kvinnliga vänner uppskattar analsex och lite hårdare tag. Väldigt många saknar just det
    Apropå sakna: Skilde mig i våras och har nyligen kommit till den punkt när man kan prata med sitt ex om det nya livet... Hon har precis som jag testat lite men inte haft samma tur. "Bara killar som är mjäkiga, dom verkar inte våga ta i en ordentligt!" Hon saknar en hand i nacken och klovarna medan mannen knullar sönder henne... Höjer inte mig själv till skyarna, det finns massor som jag därute. Men hon är en av alla de jag träffat på som nästan måste få det hårt och skoningslöst, gärna med lite pikanta inslag.
  • Anonym (Förvisso hetero och man, men...)
    Anonym (Man) skrev 2020-12-22 23:21:58 följande:

Min kk älskar munknull. Hon föredrar det framför att suga som vanligt och säger att det är så mycket lättare att bara ligga ned och gapa haha! Var lite ovant i början, men gillar det nu! Men skulle aldrig komma på tanken att göra det med någon som inte verkligen är sugen på det...

Väger hon 200kg och rör sig som en valross på land kan jag förstå tjusningen i det.
  • Anonym (434)

Det är sorgligt att höra att så många män går igång på förnedring.

Jag hoppas att man med hjälp av debatten som kommit upp förklarar för kvinnor att de inte behöver ställa upp på saker som de får ont av/ äcklas av eller blir förnedrade av. Att män inte kan förvänta sig någonting av sådan karaktär sexuellt om det inte är så att kvinnan uttryckligen säger att hon VILL.

• Anonym (Man snart 40)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-12-22 22:44:11 följande:

Jag spyr inte när min man munknullar mig och jag kan andas. Varför min man tror att jag gillar det? För att jag gör det. Sluta använda dig själv som måttstock hela tiden och sluta tala för alla kvinnor!

Tack! Du låter som min kvinna! Hon gillar att bli munknullad, sist jag knullade henne så blev hon helt plaskvåt mellan benen och när jag senare fingrade henne så kom hon på typ tre röda sekunder. Hon hade blivit så uppkåtad av behandlingen innan att hon nästan skämdes för att hon kom så snabbt. Men det var fint tycker jag.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (434) skrev 2020-12-22 23:40:20 följande:

Jag hoppas att man med hjälp av debatten som kommit upp förklarar för kvinnor att de inte behöver ställa upp på saker som de får ont av/ äcklas av eller blir förnedrade av. Att män inte kan förvänta sig någonting av sådan karaktär sexuellt om det inte är så att kvinnan uttryckligen säger att hon VILL.

Har du läst tråden? Vi kvinnor i tråden som blir munknullade säger ju uttryckligen att vi VILL. Och var i tråden läser du att männen försöker tvinga kvinnorna till detta? Ursäkta, men du låter väldigt fördomsfull.
  • Anonym (Kvinnas porrskadade man)
    Anonym (434) skrev 2020-12-22 23:40:20 följande:

Det är väl ändå ingen i tråden som påstår att en kvinna (eller man) ska ställa upp på något hon (han) inte vill? Tvärtom har vi ju sagt att det alltid ska ske av fri vilja av båda två? Allt annat är övergrepp och olagligt. De män som inte respekterar vad kvinnan vill är inga riktiga män, utan ynkliga krakar utan vett. De ska straffas såklart.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man snart 40) skrev 2020-12-22 23:48:12 följande:
    Tack! Du låter som min kvinna! Hon gillar att bli munknullad, sist jag knullade henne så blev hon helt plaskvåt mellan benen och när jag senare fingrade henne så kom hon på typ tre röda sekunder. Hon hade blivit så uppkåtad av behandlingen innan att hon nästan skämdes för att hon kom så snabbt. Men det var fint tycker jag.
    Härligt! :D
Svar på tråden Munknull