Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Och ni män som så benhårt argumenterar om hur skönt det är att få knulla en kvinna i munnen, skulle ni själva gilla att få en dildo nerkörd i halsen så ni spyr och inte kan andas? Om inte, varför i hela friden tror ni att kvinnor gillar det?! Jo för att ni är porrskadade och har en vidrig kvinnosyn! Det är sjukt att se kvinnor på det sättet, försök att inse det.
Förstår inte riktigt syftet med "munknull"? Själva grejen med att hon suger på min penis är ju att hon gör det skönt för mig, hon ger mig något väldigt trevligt.
Om jag juckar i hennes mun så förstör det själva dynamiken, tar liksom bort något från det trevliga i det och jag tar hennes mun.
Är väl en sak att ta hennes vagina, det är ju förhoppningsvis trevligt för bägge även om hon är passiv jag aktiv. Fast bäst är det förstås om bägge är aktiva. Hon njuter ju inte i munnen av penis, utan hon ger njutning till penis, och då skulle det kännas fel att ta, istället för att få.
Med det sagt ville en ex att jag skulle göra det, kändes mer stört än skönt då hon klöktes på penis och det lät obehagligt. Fast ändå sa hon att jag skulle göra det, och ville jag inte så pressade hon själv ner den i halsen och klöktes på den:(
Ganska skönt kanske, men föredrar att bli normalt avsugen än det.
Min kk älskar munknull. Hon föredrar det framför att suga som vanligt och säger att det är så mycket lättare att bara ligga ned och gapa haha! Var lite ovant i början, men gillar det nu! Men skulle aldrig komma på tanken att göra det med någon som inte verkligen är sugen på det...
Min kk älskar munknull. Hon föredrar det framför att suga som vanligt och säger att det är så mycket lättare att bara ligga ned och gapa haha! Var lite ovant i början, men gillar det nu! Men skulle aldrig komma på tanken att göra det med någon som inte verkligen är sugen på det...
Det är sorgligt att höra att så många män går igång på förnedring.
Jag hoppas att man med hjälp av debatten som kommit upp förklarar för kvinnor att de inte behöver ställa upp på saker som de får ont av/ äcklas av eller blir förnedrade av. Att män inte kan förvänta sig någonting av sådan karaktär sexuellt om det inte är så att kvinnan uttryckligen säger att hon VILL.
Jag spyr inte när min man munknullar mig och jag kan andas. Varför min man tror att jag gillar det? För att jag gör det. Sluta använda dig själv som måttstock hela tiden och sluta tala för alla kvinnor!
Jag hoppas att man med hjälp av debatten som kommit upp förklarar för kvinnor att de inte behöver ställa upp på saker som de får ont av/ äcklas av eller blir förnedrade av. Att män inte kan förvänta sig någonting av sådan karaktär sexuellt om det inte är så att kvinnan uttryckligen säger att hon VILL.