• Svar på tråden Munknull
  • Anonym (Nejtack)

Nej tack, tror det är ytterst ovanligt att kvinnor gillar detta. Kräkreflexer, obehag, tvång, förnedring osv

Möjligtvis bdsm tjejer som gillar att vara undergivna går igång på detta. De andra gör det nog bara för att dom tror att sex ska vara så, enligt dagens p-filmer.

• Anonym (Nej!)
    Anonym (Nejtack) skrev 2020-12-21 22:26:31 följande:

Nej tack, tror det är ytterst ovanligt att kvinnor gillar detta. Kräkreflexer, obehag, tvång, förnedring osv

Möjligtvis bdsm tjejer som gillar att vara undergivna går igång på detta. De andra gör det nog bara för att dom tror att sex ska vara så, enligt dagens p-filmer.

Exakt!

Finns ingen kvinna som får orgasm av att ha en kuk långt ner i halsen, det är på gränsen till tortyr så jag förstår att många feminister nu pratar om att förbjuda den typen av porr, särskilt som många män inte har förstånd nog att skilja på film och verklighet utan måste agera ut sina sexuella lustar om sådant som de sett på film. Porrskadade män är vidriga!
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 22:44:33 följande:
    Exakt!
    Finns ingen kvinna som får orgasm av att ha en kuk långt ner i halsen, det är på gränsen till tortyr så jag förstår att många feminister nu pratar om att förbjuda den typen av porr, särskilt som många män inte har förstånd nog att skilja på film och verklighet utan måste agera ut sina sexuella lustar om sådant som de sett på film. Porrskadade män är vidriga!

Så bra skrivet
  • Anonym (Anna)

Jag gillar det om killen har så kort så den inte når mitt gomsegel annars big no no

• Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 22:44:33 följande:

Exakt!

Ingen har påstått att man får orgasm av munknull, du vill verkligen misstolka. Poängen är att det finns en hel del kvinnor som gillar den typen av sex även om du inte vill tro det. Är 45 år, har haft ett antal sexpartners och har aldrig någonsin träffat en sk porrskadad man som har trott att sex är som på film. Det är vidrigt med människor som dömer andra och tror att deras verklighet är det enda rätta
  • Anonym (Gillar)

Det är inte alls ovanligt, väldigt många kvinnor tänder på viss dominans - det finns andra referensramar än dina vet du. Om. Man gillar munknull så upplever man det inte som obehag eller förnedring, det är du som tycker att det är det.
  • EnAnonumius
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 18:04:13 följande:
    Finns ingen kvinna som på riktigt gillar att bli munknullad, det tillför liksom inget...

Det är bara porrskadade män som gillar när kvinnor gör sådant, det är kvinnoförnedrande och männen som önskar att kvinnor låter sig munknullas bör söka hjälp.
    Nu råkar det stämma på mig att jag inte gillar att bli munknullad..Med det sagt..

Vad gav dig rätten att prata för 100% av kvinnorna? Sant är att majoriteten (majoritet är inte samma sak som 100%) kvinnorna inte gillar det, dock så kan man inte dra "alla"(100%) kvinnor över samma kam för den saken skull och säga "finns ingen  (100%) kvinna"..

Tråkigt att du använder dig av dina egna individuella sexuella preferenser som mal för vad "alla" kvinnor gillar. Kvinnor är individer, med olika sexuella preferenser, inte en homogen massa.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • En manlig man

Kul att så många kvinnor svarar i tråden att de gillar att bli munknullade. Min erfarenhet är att de allra flesta går igång på det och gillar det. Då har jag ett hyfsat stort urval att utgå ifrån. Däremot så tror jag inte alla uppskattar att man är för hård och trycker ner den i halsen. Lagom är bäst här, inte för mesigt och inte för hårt.

• CEZ
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:27:58 följande:

För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.

Vad ger dig rätt att avgöra vad som tillför "normala" kvinnor något? Vad är ens en normal kvinna? Personligen gillar jag inte att bli munknullad, men jag kan ändå förstå att vissa kvinnor tänder på det. Det kanske inte tillför dem någon direkt fysisk njutning, men det kan bidra till upphetsning och kåthet vilket indirekt bidrar till njutning. Det går åt jämföra med att mitt ex i princip kunde komma av att skicka mig, trots att han inte fick någon fysisk stimulans alls.
  • Anonym (Erfaren q)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 19:53:47 följande:
    Du är ingen kvinna, med största sannolikhet är du en man som utger dig för att vara kvinna för då blir det lättare för dig att argumentera för din sak kanske du tror, men ingen går på detta
    Du verkar inbilla dig att du känner alla kvinnor och att du känner mig.
    Självfallet får du inbilla dig själv precis vad du vill, om du känner att du har ett behov av det.

Men du känner inte till att många kvinnor kan gilla att vara undergivna?
    Och ibland gäller det även oss som kan anses ha både erfarenhet och som i vardagslivet kan vara allt annat än undergivna, så som jag.
    Jag arbetar i en ganska mansdominerad bransch och jag är mellanchef med ansvar bl a för omkring 25 anställda där de allra flesta är män.
    I vardagen och i yrkeslivet bär jag det stora ansvaret, jag måste alltid vara "stark", självständig och beslutsmässig. Det gäller också i hög grad i familjelivet där jag burit huvudansvaret för barnen och hemmet då min man periodvis har arbetet på annan ort.
    I sexlivet gillar jag ibland att slappna av, att låta min man överta ansvaret, och att få vara lite undergiven då och då.

Du verkar inte klara hantera att jag gillar det, att det finns många kvinnor som gillar det, och då måste du inbilla dig själv, och försöka inbilla alla, att jag inte kan vara kvinna.

Det finns säkert också något som du gillar men som jag inte gillar. Men jag dömer dig inte för det.
Svar på tråden Munknull