Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Nej tack, tror det är ytterst ovanligt att kvinnor gillar detta. Kräkreflexer, obehag, tvång, förnedring osv
Möjligtvis bdsm tjejer som gillar att vara undergivna går igång på detta. De andra gör det nog bara för att dom tror att sex ska vara så, enligt dagens p-filmer.
Nej tack, tror det är ytterst ovanligt att kvinnor gillar detta. Kräkreflexer, obehag, tvång, förnedring osv
Möjligtvis bdsm tjejer som gillar att vara undergivna går igång på detta. De andra gör det nog bara för att dom tror att sex ska vara så, enligt dagens p-filmer.
Jag gillar det om killen har så kort så den inte når mitt gomsegel annars big no no
Exakt!
Finns ingen kvinna som får orgasm av att ha en kuk långt ner i halsen, det är på gränsen till tortyr så jag förstår att många feminister nu pratar om att förbjuda den typen av porr, särskilt som många män inte har förstånd nog att skilja på film och verklighet utan måste agera ut sina sexuella lustar om sådant som de sett på film. Porrskadade män är vidriga!
Kul att så många kvinnor svarar i tråden att de gillar att bli munknullade. Min erfarenhet är att de allra flesta går igång på det och gillar det. Då har jag ett hyfsat stort urval att utgå ifrån. Däremot så tror jag inte alla uppskattar att man är för hård och trycker ner den i halsen. Lagom är bäst här, inte för mesigt och inte för hårt.
För att det inte tillför normala kvinnor något. Det är sådant som bara gynnar mäns njutning.