Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden Munknull
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-21 21:37:22 följande:

Men jag då, som gillar ett finger eller plugg/stav, är jag unik då? Vet inte vilken värld du lever i, men i min är det så att kvinnor såväl som män är väldigt känsliga där. Minsta stimlans i kombo med annan sex ger orgasm. Om jag knullar en kvinna bakifrån och smyger in ett finger är det orgasmgaranti på tjugo sekunder. Och nej, de låtsas inte. Dom orgasmerna går inte att fejka!

Du har låst dig vid att analt endast är man i kvinna, men kan vara tvärtom eller man/man, kvinna/kvinna. Mång tycker det är skönt, jag är en av dem. Sen kan man inte göra som i filmerna och braka in den. Man börjar med att leka med ett finger, oljar in och masserar. Sen tar men fler.... Ibland får man öva mycket innan det går, men när det väl funkar.... Tyvärr är många män rädda att verka gay och vill inte testa, men jag har inget problem med det.

Och justa analsex har ju inte så mkt med makt/dominans att gör som kasnke munknull som åtm för mig är en del av maktspelet. Min kvinna älskar känslan att jag tar över hennes kropp, visar med min kuk att jag bereder mig tillträde till den som jag önskar. men det är ju nåt helt annat än analsex det...

Fast du är ju man. Du vet att kvinnlig och mamlig anatomi är olika va? Därför är analsex skönare för män.

Du vet inte om kvinnorna fejkat eller inte, det finns väldigt bra skådespelare.
  • Aikido

Oj vad känsliga vissa var i den här tråden. Härligt att man inte tappat stinget.

• Anonym (Jo)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 21:40:34 följande:
    Fast du är ju man. Du vet att kvinnlig och mamlig anatomi är olika va? Därför är analsex skönare för män.
    +1
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 21:40:34 följande:

Orkar inte ens... och fattar inte att du gör det. Tyck och gill vad du vill, men säg inte till andra vad de ska gilla. Ingen jävel som far illa av analsex om man är försiktig och gillar det...
    Här slutar jag!
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:45:26 följande:

Men är du på riktigt? Givetvis kan man gilla olika saker men det är ytterst sällsynt att kvinnor gillar sådant på riktigt. Analsex är för mäns njutning.

Om du nu ens är kvinna så är du ganska ensam om att gilla detta.

I vilket fall som helst så är det fler kvinnor som kämpar MOT detta (t o m att förbjuda den typen av porr) än kvinnor som är för och gillar sådant.

Det är mängder av kvinnor som gillar och njuter av analsex - hur kan du sitta och nedvärdera vad andra kvinnor njuter av?

Jag är definitivt kvinna ja, är inte ensam om att gilla det. Du kan tro det om du vill men du har fel. Många kvinnor får väldigt kraftiga orgasmer av analsex.

Det är otroligt inskränkt och respektlöst att tro att ens egna referensramar är det enda rätta.
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-12-21 20:49:36 följande:

Att kvinnor ställer upp för att tillfredsställa män utan att själva gilla det sexet kallar inte jag för att ge och ta, eller att utforska och njuta tillsammans.

Jag syftar på rent generellt nu, och skriver inte utifrån mitt eget sexliv.

Rekommenderar även dig att se videon som jag länkade till, sedan kan vi snacka.

Att vara undergiven har inget med att ställa upp för någon annans skull att göra. Du uttalar dig otroligt okunnigt.
  • Liza86
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 21:50:20 följande:
    Det är otroligt inskränkt och respektlöst att tro att ens egna referensramar är det enda rätta.
    Eller hur! Håller med!
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 21:50:20 följande:
    Det är mängder av kvinnor som gillar och njuter av analsex - hur kan du sitta och nedvärdera vad andra kvinnor njuter av?

Jag är definitivt kvinna ja, är inte ensam om att gilla det. Du kan tro det om du vill men du har fel. Många kvinnor får väldigt kraftiga orgasmer av analsex.

Tack! Tar du nattskiftet så går jag på i morgon bitti? Drömmer För det här blir nog långvarigt.... Förvånad
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (Gillar) skrev 2020-12-21 21:52:18 följande:

Att vara undergiven har inget med att ställa upp för någon annans skull att göra. Du uttalar dig otroligt okunnigt.

Det handlar inte om att vara undergiven, utan om att vara utsatt för kvinnoförnedrande och våldsamt sex.
Svar på tråden Munknull