Munknull
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Gillar ni kvinnor att bli munknullade ?
Det handlar inte om att vara undergiven, utan om att vara utsatt för kvinnoförnedrande och våldsamt sex.
Tack! Tar du nattskiftet så går jag på i morgon bitti? För det här blir nog långvarigt....
Den filmen har absolut inget med vad två vuxna individer bestämmer gemensamt om sitt sexliv. Vi pratar om vuxna individer som njuter av tex hårdare sex. Du verkar ha otroligt svårt att ta in vad folk skriver
Så du berättar för "Gillar" att hon har fel och att hennes njutning inte är på riktigt? Hon vet väl vad hon gillar? Eller är dett nordkorea där man bara får gilla rätt sak som stämmer ideologiskt? Tyvärr är vi människor djur innerst inne och våra lustar stämmer inte alltid med gällande PK.
Men jag är beredd att problematisera den manliga sexualiteten och ur den hänger ihop med makt och våld. Vi kan se över hela världen hur våldtäkter används som ett sätt att utöva makt över dem man besegrat. Många våldsamma män kan berätta om hur de får stånd när de utövar våld mot andra. Och många kvinnor kan berätta att de känner, om än motvilligt, en upphetsning när en man kommer in i rummet och tydligt är HAN som de andra männen inte vågar utmana. Jag vet oxo många som går igång på riktiga slagskämpar. I naturen är det ett sätt att säkra artens fortlevnad. Det segrande handjuret dödar ofta den andres avkomma och betäcker honorna som är redo trots att han nyss dödat deras små.
I vår värld kan det bli väldigt problematiskt när det som finns kvar av detta ibland blänker igenom vår uppfostran och förnuftet som talar om allas jämlikhet och ett moraliskt förhållningssätt. Men i kontrollerade lekar kan vi få ut det tillsammans. Det är underbart, och mina kvinnor har berättat hur det känns som en befrielse att bara ge sig till mig, känna trygghet i att bara släppa allt och känna att jag är Han, djuret som är den starkaste och gör vad jag vill. Du kommer aldrig att känna så, men jag har sett kvinnor ligga rusiga efteråt i känslor de inte visste fanns.