• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Annna84
    Jenzia skrev 2021-06-03 19:10:42 följande:

Stort grattis till ditt plus!!! Jag hoppas så att det ska go bra och att du får se ett tickande hjärta om ca en månad!! <3

Tack!! Hur mår du och när är det dags för VUL för dig?
  • Iväntanpåivf

RD10 och vågade mig på att testa.

I chock och så glad. Hade intalat mig att det nog va kört denna gången. ????????

• Krizty88
    Iväntanpåivf skrev 2021-06-04 08:00:05 följande:

I chock och så glad. Hade intalat mig att det nog va kört denna gången. ????????

Men hurra!! Vilket fint streck! Stort grattis <3
  • Clemmentina
    Annna84 skrev 2021-06-04 07:31:50 följande:

Fina fina du! Vi har följts åt länge nu och jag känner många likheter i våran ivf-historia. Jag känner på mig att det kommer att gå för er också nu. Någon mens i sikte än?

Testdagen var igår, den var väldigt tidigt. Ska testa igen på tisdag för att ha några små delmål framför mig. Kramar

Vad gullig du är! Hoppas du har rätt. Just nu känns det dock som chansen rinner oss ur händerna. Känner i hela kroppen att mensen är på väg men kommer den imorgon är det sannolikt så att vi prickar midsommar som dag för återföring och då är kliniken stängd. :( Funderar på att fråga om att göra i stimulerad cykel med progynon istället. Då är chansen till graviditet lite lägre och missfallsrisken tydligen något större men det går att styra helt och hållet när återföringen blir. Annars får vi kanske vänta till augusti. Orkar inte det....

Låter som en bra plan att testa igen på tisdag! Nu ska det bara gå vägen. Kram
  • Inalina

så fantastiskt att se Solig!! perfekt start på helgen ju!!! stort grattis till fint plus! Kram!!
  • Clemmentina

Åh underbart! Stort grattis! :) Nu är det er tur. Kram
  • Estelle011

Fantastiskt att flera börjar få plus Glad Det var verkligen dags. Grattis till er tjejer! Hoppas allt går bra. Ni ger hopp till anda att ha tålamodHjärta

• Chajsa
    Annna84 skrev 2021-06-04 07:34:45 följande:

Å, tack!! Du ger mig hopp. Hur mår du? Jag antar att du känner att dagarna segar fram? Tänker på dig!

Jag mår okej, fick precis veta att ingen klarat sig till frysen så nu får jag verkligen hoppas på att den lille överlever. Dagarna är såå långa och väntan känns ännu längre nu med en tredagars. Men så glad för din skull, du ger mig hopp! <3
  • Chajsa

WOW! Grattis <3 är det med en blastocyst?
  • Truuly
    Annna84 skrev 2021-06-04 07:33:19 följande:

Tack och Massa kramar till dig! Hur mår du idag? <3

Jag mår okej! Kämpar med mina demoner, men annars är allt bra. Fortfarande noll symtom så det oroar mig lite. Rd9 och inte vågat testa än. Blir nog att jag väntar in mensen. Eller så kanske jag borde ta ett test och ha helgen på mig att bearbeta besvikelsen om det visar negativt? Men samtidigt vågar jag inte förstöra helgen.

Men vilket fint plus!! Stort grattis! Så underbart!

Har/hade du några symtom?
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021