Clemmentina skrev 2021-06-07 09:39:23 följande:
Tack för att du alltid kommer med så peppande ord! :) Ja det känns verkligen skönt att vi får göra FET nu. Hoppet lever! Hur var det nu för er. Blir det Tjeckien efter sommaren?
ja precis det blir Prag i augusti som det ser ut för oss just nu, vet inte riktigt hur det ska gå till med logistiken egentligen, det blir ett senare problem... kanske åker jag själv då vi har mannens frysta spermier kvar i Prag ändå (som jag trodde de hade kastat - men tydligen inte, haleluja!) vi har ingen som kan ha hand om dottern här om vi båda skulle åka, så alternativet är att vi åker alla 3 annars vilket skulle vara trevligast såklart

men det innebär att vi då måste underhålla henne och inte kan jobba därifrån så nja finns väl inget perfekt alternativ egentligen, får fundera lite kring det. har inte fått någon uppdatering från kliniken vad de tycker att vi borde göra annorlunda så det ser jag fram emot att läsa också!
när man tar progynon, kan man skjuta upp återföringen några dagar då? jag minns inte hur det är i fryst cykel längre..