• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Iväntanpåivf
    juliasusannah skrev 2021-06-22 16:09:08 följande:

TW

Jag är på ruvardag 8 med blastocyst, tog test för en timme sen (har hållit mig från att kissa sen imorse) och fick ett svagt plus, vågar jag testa med clearblue early ikväll eller ska jag vänta tills imorgon? :)

Åh. Vad spännande. Grattis!

Har du testat igen eller väntar du till imorgon?
  • juliasusannah
    Iväntanpåivf skrev 2021-06-22 21:58:56 följande:

Åh. Vad spännande. Grattis!

Har du testat igen eller väntar du till imorgon?

Men åh tack!! Jag testar imorgon bitti igen, har vart så kissnödig hela dagen så hade gjort på mig om jag hade hållit mig från i eftermiddags tills nu ikväll ;)
  • Clemmentina
    Annna84 skrev 2021-06-22 18:38:22 följande:

Härligt!! 100%-ig låter ju galet bra! Har dom sagt det tidigare?

Det är nu det händer :)

Jag har fått höra att de sett jättebra ut tidigare men idag fick jag det lite mer förklarat att den inte hade tappat celler och hade reexpanderat till fullo. :) Ja, hoppas så att du var rätt! Hoppas allt är bra med dig. Visst närmar sig vul nu?
  • Clemmentina
    Dhalia skrev 2021-06-22 19:53:33 följande:

Håller tummarna för guldägget :)

Iväntanpåivf skrev 2021-06-22 21:57:40 följande:

Åh vad spännande. Håller tummarna. :)

Tack fina ni! <3
  • Clemmentina
    juliasusannah skrev 2021-06-22 22:07:12 följande:

Men åh tack!! Jag testar imorgon bitti igen, har vart så kissnödig hela dagen så hade gjort på mig om jag hade hållit mig från i eftermiddags tills nu ikväll ;)

Spännande! Hoppas du får ett fint plus imorgon bitti. :)
  • Inalina
    Clemmentina skrev 2021-06-22 15:43:55 följande:
    Ja nu är jag ruvare igen. Fick tillbaka en hundraprocentig blastocyst. Nu är det bara att vänta och hoppas! :)
    åh så skönt att höra, nu får du bara slappna av och säga till pyret att stanna där i 9 månader Solig! härligt att den såg fin ut också, det är ju precis det man vill höra!!
  • juliasusannah

TW!

Jag är GRAVID!!!!!! Ruvardag 9 och testdag om 3 dagar men vilket fint plus jag fick imorse! Efter sån längtan och efter så mycket tårar och negativa test så är jag gravid!!! Hoppas allt går bra nu också men bara detta plusset är ju det vackraste jag skådat <3

• Estelle011

Grattis! Underbart att få det Glad

RD9 här också, och har mens på gång. Första gången utan tårar. Jag kände att det kommer inte att gå, så det är ok. Men börjar bli frustrerad istället för ledsen. Fina ägg, alla befruktade, 5 till frysen men ändå ville det inte stanna. Whyyy? Gråter

• Smilla93
    juliasusannah skrev 2021-06-23 10:11:11 följande:

TW!

Jag är GRAVID!!!!!! Ruvardag 9 och testdag om 3 dagar men vilket fint plus jag fick imorse! Efter sån längtan och efter så mycket tårar och negativa test så är jag gravid!!! Hoppas allt går bra nu också men bara detta plusset är ju det vackraste jag skådat <3

Stort grattis!!! Det är den sjukaste känslan att få plus!! Håller mina tummar att allt går vägen!! <3
  • Iväntanpåivf
    juliasusannah skrev 2021-06-23 10:11:11 följande:

TW!

Grattis! Jättefint plus. 
    Nu är det bara den olidliga väntan på första VUL :p 
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021